Комментарии к статье

Позняк назвал общий интерес Германии и России. Это аннексия Беларуси

  • Імя
    18.01.2026
    Найперш не галасі! , тут згодны. Мой пойнт у тым, што надзейна разлічваць можна толькі на сябе. Бо сёння ў іх так, а заўтра - гэтак.
  • Найперш не галасі!
    18.01.2026
    Імя, рэч ў тым, што ў еўрапейскіх палітыкаў ёсць свае працадаўцы і гэта не мы.
    Іх працадаўцы - іхны электарат, выбаршчыкі.
    Да прыкладу мы мала цікавімся праблемамі Эўскаўдзіі. Гэтаксама і баскі не спяшаюцца пераймацца тым, што дзеецца "дзесьці ў дзікай Расіі".
    Я ўжо не развіваю тэму, як самі украінцы вялі гандаль з Расіяй пасля 2014 году і нават пасля 2022-га. Быў нават адмысловы указ Зяленскага, якім забаранялася прадаваць ў Расію металы, сталь хімпрадукцыю і гд.
    Еўрапейскія ўлады прапіхваюць санкцыі, а сама Украіна вядзе з Расіяй гандаль? - такое добра не зойдзе еўрапейскім выбарцам.
    Яшчэ дзясяткі мільёнаў украінцаў ў Еўропе - яны тут і цяпер, іх можна памацаць, і яны хаваюцца тут ад мабілізацыі, ім ня трэба тая вайна. Чаму еўрапеец мусіць пераймацца больш?
    Але, дзякуй Богу, эліты пачалі пераймацца, для чаго найперш выводзяць свае дзяржавы з энергетычнае залежнасці ад Крамля.
  • Чытайце першакрыніцы
    18.01.2026
    .!., Пазьняк пісаў і казаў пра антыбеларускую палітыку Нямеччыны, калі ўвогуле не было яшчэ ніякага офіса і ніякай Ціханоўскай.
  • .!.
    20.01.2026
    Чытайце першакрыніцы , я вам адпавядаў, але мадэратару бамбіт і ён не прапускае)
  • Найперш не галасі!
    18.01.2026
    Пра якіх такіх немцаў прагных на расійскія нафту і газ сачыняе Пазьняк сам Пазьняк не тлумачыць.
    Якім бокам Беларусь да выдуманых газавых дагаварнякоў Расіі і Германіі?

    Хай лепш Геній раскажа нам пра дагаварнякі Пуціна і Трампа наконт атакі на Еўропу праз Грэнландыю.
  • Корнелий
    18.01.2026
    Периодически смотрю (слушаю), читаю польские СМИ, особенно, общественно-политичечкой направленности, в которые приглашают известных экспертов из разных сфер, в т.ч. военной. В передачах бывают и политики, и польские генералы и другие известные люди.
    Видно, что Польше не нравится некоторая политика Германии, особенно в части возможного получения энергоресурсов из России после окончания войны. Но, ни разу не слышал, чтобы в эти схемы была вплетена Беларусь, тем более в той гипотетической роли, которую обозначил ей Позняк.
    Поверьте, поляки очень "въедливые" в части понимания сути происходящих геополитических и региональных процессов, а также роли Польши во всем этом. Они очень глубоко погружены в исследовании войны в Украине и прекрасно знают, что там происходит, порой, как мне кажется, даже лучше, чем нам публикуют в русс / бел / укр СМИ.
  • Пара-Леановіч
    18.01.2026
    Зянон Станіслававіч яўна прачытаў успаміны генерала Л.Жалігоўскага "Забытая Праўда" (Лондан, 1943 г.) у якой генерал Жалігоўскі апісываў падзеі пачатку 20 стагоддзя вакол сазданія новай дзяржавы пад назвай "Літва" і ўсяго, што вакол гэтага тварылася, а ролі немцаў у гэтых падзеях і маскоўскіх бальшавікоў.
  • Трэба стрыжань і кулак
    18.01.2026
    Трэба ўспрымаць усіх, хто прасоўвае акупацыйныя наратывы, як акупантаў і калабарантаў. І ня мае розніцы, пад якіх соўсам - за ўсё добрае, за фінляндызацыю...

    Беларус не думае па-акупанцку. Кропка.
    А хто не беларус, але пачынае казаць за Беларусь і як ёй жыць - той камбатант.
  • Бред
    18.01.2026
    Давно в Новинках бумагу и ручку дают?)
  • Nord Stram 3
    18.01.2026
    Тое, што Нямеччына хоча вяртання да гандлю з Расіяй, ніякая не таямніца. Так што Пазняк проста сказаў тое, што відавочна для шматлікіх палітыкаў, не толькі еўрапейскіх. Але тое, што з'яўляецца нейкай вялікай таямніцай для многіх беларусаў, прынамсі каментатараў НН.
  • Нацыяналіст
    18.01.2026
    Дзякуй, спадар Зянон, за чарговы паўтор базы. Можа яшчэ хоць да кагосьці дойдзе праўда, адбудзецца прасвятленне.
  • Nie расейскай імперыі
    18.01.2026
    «Сутнасцю нямецкай пазіцыі з'яўляецца ліквідацыя беларускай дзяржавы шляхам акупацыі яе маскоўскай імперыі ."


    праз крымінальнай аблогу з боку ЭЗ Беларусі. Тое што немцы (ЭЗ) утварыў сапраўднае злачынства, мы краіна без партоў чаго яны чакалі ?
  • Эканамічныя санкцыі і эканамічная блакада прыводзяць да ўпадку дзяржавы
    18.01.2026
    Nie расейскай імперыі,
    +1.
    "Эканамічныя санкцыі і эканамічная блакада прыводзяць да ўпадку дзяржавы і да абніжэньня ўзроўню жыцьця насельніцтва, але не зьнішчаюць дыктатуру. Наадварот, робяць яе больш жорсткай і антынароднай."
    -З. Пазьняк
  • .!.
    19.01.2026
    Санкций не было, лукашенко и сам прекрасно справился с задачей стать антинародным и жестоким.

    Приведите цитаты где зенон отговаривает от протестов в августе.
  • Питон
    18.01.2026
    Зянон, ну не катит тут национализм так сразу и в той степени что ты хочешь видеть. У нас главная задача - избавиться от диктатуры или уже можно сказать тирании и я сылышал что ты нахваливал сашу за его способность неутратить государственность (какой пассаж!).. Если это будет через "харошых узких" и прочих "агентов" - пускай будет так.. все равно в ЕС нас никто не заберет, но у тебя будет возможность вернуться в Белаурсь и всем свободно доказывать свою правоту...
  • Імя
    18.01.2026
    Питон, дык у вас рускамірных і навогул жыццё чалавечае ня вельмі ўдаецца. Але ж, Зянон у вас чамусьці верыць.
  • Питон
    19.01.2026
    Імя, тут у нас "белорусский мир" если что.. и большинство видимо это, увы, устраивает, а не устаривал был бы давно "зянонавски мир".. не может быть так если всем невмоготу и без изменений.. несознательный у нас население
  • Імя
    19.01.2026
    Питон, геаграфічна - так. Культурна, эканамічна, вайскова, палітычна - даўно не. Што дагэтуль падтрымлівае і большасць насельніцтва, уключна з вамі, хто не можа напісаць тут пару радкоў роднай мовай.

    Калі б было інакш, то ячшэ ў 94-м выбралі б адзінага беларускацэнтрычнага кандыдата, да кучы - беларускацэнтрычных заканатворцаў, і даўно жылі б нармальным жыццём, ня горш за Эстонію.
  • Питон
    19.01.2026
    Імя, то что я объективно озвучиваю свои личные наблюдения не делает меня ни вашим, ни их сторонником.. почему в Эстонии и Украине несмотря на последовательно истребление их мовы во времена вхождение в состав рабсейской империи смогли сохранить свою мову, а в Беларуси нет - остается открытым.. по мне так скорее всего тутэйшым предкам было прсото в целом все равно на каком разговаривать с новыми хозяевами, впрочем как и сейчас..
  • Імя
    19.01.2026
    [Рэд. выдалена]
  • сяджу ў Беларусі і іх чакаю
    18.01.2026
    Зяноне, шукай Клінтана, скажы што ведаў Шушкевіча і згоды на ўваход асобным штатам. Хай даносіць да Трампа.
  • бабруйчанін
    18.01.2026
    Верагоднае развіцце падзей ... пасля гэта калапс на Рф і ...ні стабільнасць в Украіне .-.ні стабільна у свеце--увогуле)))
    Германія якая маю надзею зразумела наконт уласнай бязпекі камрадаў саюзнікаў таму у пошуке больш меньш надзейных партнераў разглядае на пэрспэктіву Чаму не Беларусь " усходнія немцы"))) і нам карысна на будучыню Ні толькі бязпека СУ.працоўніцтва
    ЗП ...у пошуках ворагаў усе жыцце разбуральнік персанаж які толькі у 80-90 змог нейкім чынам ..усплыць там і застался
  • Паляшук
    18.01.2026
    Офіс пераязджае ў Польшчу, будуць змены ва ўсім дэмруху. Паглядзім, якое першае рашэнне будзе ад ОСЦ, так і будзем ацэньваць. Калі пачнуць пад сябе мясцовых падбіраць, якія даўно ў Польшчы робяць сваю працу, ці ваяваць з Латушкам за сферу ўплыву на польскіх палітыкаў, то наўрадці штосьці атрымаецца добрага, ізноў барацьба за рэсурс - і тут Пазьняк цалкам мецьме рацыю.
  • Тутэйшы аглядальнік
    18.01.2026
    Праўда ў тым, што супольны
    інтарэс Германіі і Рассеі гэта мяжа паміж Германіяй і раССеяй, гдзе ня толькі Беларусь, але і краіны Усходняй Еўропы будуць васаламі альбо будуць анексаваныя,..паміж узгаданымі...
  • Valentin
    18.01.2026
    Ва ўсякім разе Пазняк паслядоўны - ён не зацікаўлены ў змене рэжыму Лукашэнкі. Змена "толькі на сябе" гэта палітычны эгаізм, ні што іншае як змена аднаго дыктатара на іншага, які будзе прымаць рашэнні якому бізнэсу прыходзіць, а для каго рынак не будзе даступны ўвогуле. Беларусь панесла цяжкія рэпутацыйныя страты і калі прыйдут "нямецкія паны" гэта будзе паказчык абнаўлення эканомікі, большы ўзровень даверу, канкурэнцыя. Далучэнне да сусветнай фінансавай сістэмы. Многія гавораць пра Швейцарыю і іх мадэль, яна верагодна не даспадобы Пазняку, але для большасці экспатаў, якія ўжо сёння маюць больш высокі ўзровень жыцця, іх зацікавіць свабода і бяспека, а не нацыяналізм і чарговая дыктатура.
  • Kazki pra "Швейцарыю "
    18.01.2026
    Valentin,
    Kazki pra "Швейцарыю "
    ____
    ДЗЕ Швейцарыю дзе мы геаграфічна, таму няма і не будзе ў нашым асяроддзі "Швейцарый", пакуль існуе драпежная імерыя цара джучы
  • .!.
    19.01.2026
    Чытайце пазняка© у яго лукашэнка зашчытнік дзяржаўнасці рб ад пуціна (на самай справе нет)
  • Valentin
    18.01.2026
    Kazki pra "Швейцарыю ", Наадварот, мы знаходзімся ў вельмі выгадным геаграфічным становішчы, не ў глушы, а ў калідоры паміж эканамічнымі гігантамі Еўропы і Кітая. Калі б не палітыка калгасніка, гэтая краіна магла б стаць сховішчам, у тым ліку і для расейскіх рэсурсаў і актываў. Такі нейкі статус афшора мост магчымасцяў які быў бы больш выгадны, чым "ваенная база". У гэтым задача, умець падцягваць эліты, якія былі б зацікаўлены абараняць свае інтарэсы ад цара і ягонай ваеннай каманды.
  • вяртанне да 2020
    18.01.2026
    Kazki pra "Швейцарыю ",Tak! Дадам, з Трамам як медэтарам , ў Д. Трампа шмат прафесіяналаў дыпламатаў , яны прыкладна прапануюць ,
    з Боку рэжыму:
    1) зразумелыя правела гульні
    2) вяртанне да 2020
    з Боку грамадства :
    1) легалізацыя Рэжыму на 5 год ( ў нас няма заходніх амбасадараў , а маскоўскіх імперыялістаў яны ёсць, гэта небяспека дзеля РБ)
    2) Грамадзяне не спрабуюць АКТЫЎНА зрынуць рэжым, 5 год
  • Чытайце першакрыніцы
    19.01.2026
    .!., у Пазьняка Лукашэнка прамаскоўскі дыктатар, які сінімі пальцамі трымаецца за ўладу.
  • Ну-ну
    18.01.2026
    Наша Ніва, пачніце ж ужо нарэшце публікаваць краіны (або заходы з VPN) усіх гэтых камэнтароў, якія тут гадзяць аднастайным спамам у падтрымку сьв. Факсаграмія Брайтанскага. Заканадаўча з пункту гледжаньня эўрапейскіх краінаў гэта не забаронена (нават публікацыя першых лічбаў ІР-адрасу – гэта не пэрсанальныя дадзеныя). І нармальныя людзі адразу на ўласныя вочы пабачаць гэтую ботафэрму, як ужо пабачылі яе ў Twitter’ы, дзе за зяму топяць акаўнты зарэганыя на Блізкім Усходзе.
  • .
    18.01.2026
    Ну-ну , самакрытычна.
  • Простой анализ
    19.01.2026
    Ну-ну , "пачніце ж ужо нарэшце публікаваць краіны (або заходы з VPN) усіх гэтых камэнтароў,"
    Проси сразу чтобы публиковали домашние адреса имя и фамилию. Ты свой адрес опубликуй? Интересно окуда пламенный борец с Позняком строчит свои многочисленные опусы.
  • 3% у міня
    18.01.2026
    Шродэр: Газпром сваіх не брасает! Немцы забралі іх быстра к сібе. Нікаво не забіралі із беларусав раньшэ так. А ані не паехалі к беларусам в Літву ілі Польшу. Эцім всё сказана.
  • Кринж
    18.01.2026
    У маіх вачах ЗСП і [Рэд. Выдалена]шэнка два "правадыра" , два бакі аднаго медаля, з маніей велічы, пагардай да звычайных беларусаў,з глыбокім перакананнем што яны месіі, entitled усіх вучыць правільна жыць,у тым ліку і Еўропу(куды ж яны заблукалыя беднягі без Зянона?)
    Наконт Нямеччыны,-дык ні для каго не сакрэт,што для еўрапейскіх палітыкаў Зянон Станіслававіч такі ж самы неадэкват,які акрамя скрэп нічога не можа прапанаваць.
    Бу бу бу,агентура,бу бу бу,усе здраднікі,бу бу бу, слухайце мяне,бу бу бу, і больш нічога.

    [Зрэдагавана]
  • Імя
    18.01.2026
    Кринж , памятаю, як гэтыя “еўрапейскія палітыкі” рагаталі, калі Трамп (ужо пасля крымнаша) пытаўся іх, чаму яны, замест мацавання НАТА, адпраўляюць грошы Пуціну.
  • Кринж
    18.01.2026
    Імя,
    Ды разбяруцца яны паміж сабой і куды ім падзець уласныя грошы таксама неяк самі абыдуцца без парады. Не хвалюйцеся вы і фюрэр каб таксама не заганяўся бо ўзрост усё ж, а тое так і не дачакаемся другога прышэсця.
  • NS
    18.01.2026
    Імя, менавіта, а пазней немцы абураліся, што той трубу ім закруціў, якая мела даваць нямецка-расійскі прыбытак. І яшчэ тады невероятные крычалі, што Пазняк русофоб.
  • Кринж
    18.01.2026
    Дарэчы калі б лукашысты аднойчы схапілі ЗСП за ж..у, яшчэ не вядома як бы ён сабе паводзіў.. А тое вельмі прыкра назіраць як ен палівае брудам людзей якія рэальна пацярпелі за сваі перакананні і не ўцяклі ў адрозненне ад яго.
  • Хоусня
    18.01.2026
    Кринж , уцяклі, хто ў Польшчу, хто ў ЗША.
  • Кринж
    18.01.2026
    Хоусня,
    шо ты вярзеш? Вось не так даўно выгналі з краіны неабыякавых беларусаў, якія не чвякалі з-за мяжы абвінавачванняў у весь час, а рэальна шаталі хунту хто як мог.
  • Штатуну
    19.01.2026
    Кринж , и как успешно они шатали хунту? сами чуть живые остались.
  • Кринж
    19.01.2026
    Штатуну ,
    Скажы калі ласка, дзе ў маім пасце тры прачытаў слова -паспяхова?
    Па-другое, гэтыя мужныя,смелыя і прыгожыя людзі, кожны атрымаў сваю перамогу над рэжымам, бо не зламаўся, а выстаяў.
  • ктоже
    18.01.2026
    вырвет нас из грязных лап фатерланда и ордынского улуса? Трамп и Лу. Трампу наплевать - он разбирается с Гренландией с Канадой. Значит Лу! Бинго!
  • Арына
    18.01.2026
    Пазняк мае рацыю, толькі ніколі не дагаворвае хто кіруе Нямеччынай і Расіяй. Нябачнай рукой канешне.
  • Алесь
    18.01.2026
    Стратэгічна, ніхто не ў Германіі, ні на Захадзе ў цэлым ня верыць у тое, што Расія стане дэмакратычнай у агляднай перспектыве.
    Гэтага, вядома, жадаюць, але доўгатэрміновая палітыка будуецца не на жаданнях, а на цвярозай ацэнцы.
    Таму, хоць і марудна, але Германія зараз і ўзбройваецца.
    Адпаведна, калі, ёсць разуменне, што Расія агрэсар, то ёсць і патрэба ў буферах у выглядзе незалежных Беларусі і Ўкраіны.

    Тыя 25% хто падтрымлівае AFD робяць гэта не з-за іх прарасійкай палітыкі, а з-за мігрантаў. Паводле апытанняў пераважная частка немцаў лічыць Расію пагрозай.

    Як Пазняк зрабіў свае высновы? Прыём Германіяй "прарасійскай" парачкі ён лічыць больш значным, чым сотні мільярдаў еўра якія зараз ідуць на абаронку?
  • Простой анализ
    19.01.2026
    Алесь, Для Германии буферная зона Польша. Беларусь и Украина немцам не нужны ни в качестве буфера ни в качестве рынка сбыта. Отношение немцев к Беларуси ярко отрицательное судя по выдаваемым визам и политической защите. И на этом фоне - а мы возьмем Бабарыко и Машу. Ни Беляцкого никого другого, а двух газпромовцев, учитывая сильное влияние газпрома в германии через Шредера и Меркель. Какой будет политический строй в раше всем безразлично. На словах можно говорить все что угодно в реальности все просто.
  • М
    19.01.2026
    А што пане Зэнон адкажа на пераезд офису да Варшавы?
    Гэта творчы аповед,а не аналитыка. Пан Зэнон накладае уласнае бачане на ситуацию.
    Сейчас мир вступает в период нового передела мира и офису и Позняку и Лукашенко надо еднацца ради Беларуси-Литвы.
  • кэп
    19.01.2026
    когда все уже поймут, что Беларусь давно отдали раше
  • .!.
    19.01.2026
    Кац не согласен, кац предлагает бороться.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць