Комментарии к статье

Позняк объяснил, почему Трамп все делает правильно

  • Лапідарны геній
    04.03.2025
    Я вас цалкам падтрымліваю Зянон Станіслававіч!
  • Маскоўскай імперыі не доўга засталося, 4 гады нафты па 30 $ пражэкт Маскоўская імперыя не вытрымае
    05.03.2025
    Лапідарны геній,
    Лукашэнка , Трамп і Пазняк разумеюць Маскоўскай імперыі не доўга засталося, ЯНА ПАМІРАЕ . . Трампа сцынар гэта Рэйган супраць бальшавікоў ў 80х ) ён робіць нафту таннай, 4 гады нафты па 30 $ пражэкт Маскоўская імперыя (улус) не вытрымае ! з Саўдзітамі Трамп ужо дамовіўся . Наш Вольны Захад заўжды перамагаў рабскую Азію (нават К . Маркс пісаў пра гэта) : 1856, 1905, 1917-22 (шмат войнаў ), і ў 1991 безумоўна , санкцыі + нафта вось пра што кажа Трамп выйсця з гэтай сітуацыі. Пішу з ЭЗ на шляху да хаты ў Фенікс . БЕЛАРУСЫ / ЛІТВІНЫ / Беларусь /ВКЛ трэба 2 назвы выкарыстоўваць ужо сёння , як Угорцы, Фіны, Албанцы і г.т робяць.
  • Лапідарно
    04.03.2025
    🤦‍♀️
  • М
    04.03.2025
    Дзіўныя развагі... Такое адчуваньне, што чытаеш маскоўскую імпэрскую прапаганду пра вялікую расеюшку. Дзе дзеўся Зянон, якога мы ўсе ведалі?
  • Лапiдарны агент КГБ
    05.03.2025
    М, нiдзе, ён быу зауседы гэбэшны агент.
  • Лол
    05.03.2025
    М, Пазняк як адказны палітык сыходзіць з найгоршага варыянта. Неверодныя з найлепшага. Як казаў Бабарыка “мы уже победили».
  • Джэк Блэк
    05.03.2025
    М, Меньш сядзі ў рускамоўнай сарасячай прапагандзе,тады будзеш бачыць рэальныя рэчы і мець іншыя адчуваньні.
  • 4 гады нафты па 30 $ пражэкт Маскоўская імперыя не вытрымае
    05.03.2025
    М,

    шмат знявагу ў бок Зянона, ок, з чым вы не згодны? 1. 2. 3. калі ласка ? да кожнай вайны павінна быць стратэгія, ў Трампа яна праз танную нафту і санкцыі (Рэйгана) перамагчы Маскоўскую імперыю , ён робіць нафту таннай, 4 гады нафты па 30 $ пражэкт Маскоўская імперыя не вытрымае ! з Саўдзітамі Трамп ужо дамовіўся . З чым вы не згодны?
  • М
    05.03.2025
    Джэк Блэк, гэбэшнік, прынцыповай розьніцы паміж прэзыдэнтам Байдэнам і Трампам няма. Гэта ўсё ў рамках, як ты кажаш, сарасячай ідэалёгіі (вот ужо дзе рашысцкая карычневая лексыка). Ну а то, што ты глядзіш рашысцкія каналы і заплюшчваеш вочы на тое, што вашым навальваюць - твае праблемы.
  • Лапідарны геній
    05.03.2025
    і 1, і 2, і 3 я не згодны з гэтым: "На пасяджэнні польскага ўрада прэм'ер-міністр краіны Дональд Туск пацвердзіў інфармацыю, што ЗША спынілі вайсковую падтрымку Украіны, і гэта тычыцца нават тых вайсковых грузаў, якія ўжо знаходзіліся ў дарозе да фронту, у тым ліку на тэрыторыі Польшчы."
    А гэта азначае яшчэ большую гібель і людзей, і вайсковых, і нашых дабраахвотнікаў прама зараз, пакуль адзін лапідарны геній хваліць другога.
  • Еўропа дапаможа
    05.03.2025
    Лапідарны геній, не панікуй. Еўропа дапаможа. Дасць столькі зброі, колькі не дала Амерыка.
  • якая ваша стратэгія перамогі над Маскоўскай імперыяй ?
    05.03.2025
    Лапідарны геній,

    Пазняк кажа пра стратэгію перамогі над Маскоўскай імперыяй . Праз кошты на на нафту і санкцыі ( стратэгію Рэйгана ) вы гэта зразумелі ці не ? калі так , і вы супраць, якая ваша стратэгія перамогі над Маскоўскай імперыяй ?
  • Filipp
    04.03.2025
    Маладзец спадар Зянон!
  • Ботам
    05.03.2025
    Filipp, А вось гэты 100% расійскі бот, і калі рускія топяць за Пазняка то гэта гаворць аб тым, што Пазняк на іх працуе, як і на Лукашэнку. Вунь як за вадой ён падтрымаў працу Трампа супраць Украіны на карысць Расіі.
  • Жвір
    05.03.2025
    Filipp, як кампетэнтна казала адна дасьведчаная бабця - маладзец у каня пад жыватом.
  • Filipp
    05.03.2025
    Ботам, А гэта 100 ад сотні дурань які "ваюе" з якая бы расейскімі ботамі)
  • Ясь
    04.03.2025
    Нешта абы што. Ніякай логікі
  • Чытайце першакрыніцы
    05.03.2025
    Ясь, абы што нарэзка з артыкула.
    Чытайце арыгінал - першакрыніцу.
  • сітуацыя з коштамі на нафту сёння ? якія прадказанне на 4 гады ? не нагадвае 80е ?)
    05.03.2025
    Ясь, як там сітуацыя з коштамі на нафту сёння ? якія прадказанне на 4 гады ? не нагадвае 80е ?)) ЗГОДНЫ Зянонам НА 100%, 4 гады нафты па 30 $ імперыя не вытрымае , з Саўдзітамі Трамп ужо дамовіўся .
  • us
    05.03.2025
    ОК. Точка зрения когда есть логика.
  • a.hto.tam.idze
    05.03.2025
    Спадару Пазняку варта быць цішэй на паваротах. Што гэта значыць, памылкі з абодвух бакоў? Маўляў, таварыш Трамп быў у чымсьці не правы?
  • Швах.
    05.03.2025
    Агент Зеня падтрымлівае агента Доню. Звычайная справа.
  • Старый валенок
    05.03.2025
    Позняку хоть продукт работы трамповских почек лей струёй в лицо - ему будет это аки божья роса. Ведь это же АМЕРИКАНСКАЯ роса, там умные люди сидят, разберутся. Тьфу, позорище.
  • Ганьба
    05.03.2025
    Ну так, ну так - "велізарныя рэсурсы расеі..." Сапраўды велізарныя рэсурсы Саюза не перашкодзілі Штатам улезці у Карэю, В'етнам і Афган. Тут трошку іншае тлумачэнне напрошваецца.
  • Трамп ГУЛЯЕ З ЭМПЭРЦАМІ як Рэйган з бальшавікамі
    05.03.2025
    Ганьба, Трамп ГУЛЯЕ З ЭМПЭРЦАМІ як Рэйган з бальшавікамі ў 80х ) з Саўдзітамі Трамп ужо дамовіўся . Яго зброя нафта -санкцыі, Зянон не памыляецца тут.

    аша дзяржава ВКЛ , мы Літвіны ! ЖЫВЕ ВКЛ 🏳❤🏳 !!!
  • FF
    05.03.2025
    Тут ужо Зянона за гэта запісалі ў маскоўскія прапагандысты, а пачытайце, што наконт гэтага пісаў украінскі дэпутат Аляксей Ганчарэнка

    –––
    24 лютого 2022 року жоден з мільйонів українців не обирав війну. За нас Її обрав путін.

    Далі були 1100 днів героїчного опору і фактично наша перемога.

    Що таке поразка і що таке перемога? Перемога, коли твій ворог не досягає своїх цілей.

    Ціллю росії було знищення всієї України - тому вони програли. Україна є. Ціллю росії було назавжди відірвати Україну від цивілізованого світу - тому вони програли. Україна стала кандидатом в члени ЄС. Ціллю росії було захоплення головних міст - Києва, Харкова, Дніпра, Одеси - тому вони програли. Це все Україна.

    Чи ця перемога абсолютна? Ні. Нам дуже важко. Багато загиблих. Додатково ворог зміг окупувати ще частину України. Але ціллю путіна була не Авдіївка та Бахмут. І навіть не Мелітополь та Маріуполь.

    Чи хочемо ми абсолютної перемоги? Так! Дуже хочемо! Але в реальності наш останній великий успіх був в листопаді 2022 року - звільнення Херсону та вигнання ворога з правого берега Дніпра. Це було 27 місяців назад. Тоді американський головнокомандувач Міллі сказав - це момент домовитися. Його закидали лайном. Скільки загинуло людей за ці 27 місяців? Скільки зруйновано міст? Скільки втрачено території? Скільки не народжено українців?

    28 лютого 2025 року фактично знову була розвилка. Спробувати зафіксувати нашу відносну перемогу чи продовжити воювати. Але воювати без найбільшого і найсильнішого союзника.

    І на цій розвилці стався вибір. Але цього разу це вибір не тільки путіна. Він хоче війни, це абсолютно очевидно. Але 28 лютого цей вибір - вибір війни - зробив і український лідер. Зеленський. Це його спільний вибір з путіним.

    Нам говорять - Трамп хоче нашої капітуляції. Хто це сказав? Де це написано? Я НЕ погоджуюсь на капітуляцію. Тому і закликав чітко означити наші червоні лінії - ніякого визнання окупованих територій російськими. Ніякого обмеження нашого суверенітету - ні армії, ні ВПК, ні права вирішувати куди нам іти. Гарантії безпеки - ті, які реально отримати станом на сьогодні, щоби з кожним днем передишки посилювати їх і зробити врешті-решт непорушними. І почати відновлювати країну. Без корупції, без бардаку. Повернути тих, кого можна. Вилікувати тих, кого треба. Оплакати тих, хто заслужив. І чекати. Чекати, коли колос на глиняних ногах впаде. І тоді повернути все своє.

    Ми мали дочекатися, яку угоду врешті-решт нам запропонують США. Право сказати тверде, ввічливе, холодне «Ні!» в нас було і є завжди. А ось права на очах всього світу сваритися з найбільшим союзником - Зеленський не мав. Навіть якщо дуже хотілося. Навіть, якщо його хтось провокував. Ми не маємо права розвʼязати в США руки тим, хто давно вже намагається позбутися нас, як непотрібу, та заявивши «Вони самі винні» почати заробляти з путіним. Навпаки. Ми мали посилити тих, хто в США був і є нашим другом. І ще ми не маємо права зануритися у внутрішньополітичну американську суперечку. Бо хто б в ній не виграв в США, ми від цього - точно програємо.

    Що робити зараз? Маємо повернутися в цю розвилку. Маємо дати шанс на зупинення війни на прийнятних для нас умовах. Маємо чітко ці умови визначити.

    Круто перемогти путіна. І фактично ми це зробили. Дуже хотілося би просто знищити росію, путіна притягнути в Гаагу. По ходу втерти носа і тим, хто в нас не вірить в Америці і світі. Все це круто. В серіалі. В кіно. А в реальному житті за цією гонитвою можна втратити дуже багато людських життів. І навіть втратити Україну.

    28 лютого 2025 року в Овальному кабінеті Білого Дому виграв не Зеленський і не Трамп. Не Україна і не Америка. Виграв путін. Цього не можна допустити.

    Україна понад усе. І понад найбільше его з гординею. До булави ще треба голови. І це стосується всіх нас.
  • user
    05.03.2025
    Что по мнению Позняка остановит Россию и заставит подписать мирное соглашение отличное от капитуляции? Фанаты Трампа какие-то психологически травмированные люди, не могут признаться себе, что они просто ошибались. Вместо этого насилуют себя идеей, что так и надо. Кстати, фанаты Путина и Лукашенко ведут себя похоже.
  • Чытайце першакрыніцы
    05.03.2025
    user, моцная дапамога ЗША.
  • Лапіда тройчы на дзень
    05.03.2025
    Палітыка - палітыкай, але важна не забывацца сваечасова прымаць лекі.
  • Мх
    05.03.2025
    Дачакаемся выступу Трампа перад Кангрэсам.
  • З - ад слова змаўчаць, калі лепш не звіздзець
    05.03.2025
    Пазняк - ня гэты выпадак.
  • Небінарная лапідарнасць
    05.03.2025
    Часцей друкуйце каментары Пазьняка, калі ласка. Бо яго лапідарнае меркаванне прынамсі не можа нікому нашкодзіць, таму што ніхто яго не слухае.
  • Янка
    05.03.2025
    Пазняк канчаткова ператварыўся ў трампабота. Фронт не рухаецца праз недахоп у ЗСУ высокадакладнай сучаснай зброі, здольнай пераадольваць сухапутныя умацаванні: авіяцыі, ракет, снарадаў і карэктуемых авіабомб. Таксама вялікую ролю гуляе нястача сучасных сродкаў СПА, здольных бараніць украінскую інфраструктуру і ВПК ад расейскіх балістычных ракет. Не стае нават пікапаў і лёгкіх цяжкавікоў для забеспячэння лагістыкі пярэдняга краю ЗСУ. Між тым ЗСУ ва ўмовах дэфіцыту ледзь не ўсяго стрымліваюць расейскую навалу і сточваюць расейскую армію, прасоўванне якой запаволілася да рэкордна нізкіх тэмпаў. Лепш за ўсё аб гэтым сведчыць тое, што Пуцін набыў у Кіма ягоны элітны спецназ і тый пацярпеў вялічэныя страты, а расейцы ўжо кідаюць у фарш-атакі параненых на мыліцах. Між тым Пазняк прапануе Ўкраіне капітуляцыю на ўмовах без абароненасці і хваліць Трампа, рукі якога па горла ў крыві ўкраінцаў праз MAGAўскі сабатаж дапамогі ў часы Байдэна. Каб Трамп сапраўды хацеў сумленнага міру, ён зрабіў бы ўсё, каб скараціць украінскія страты і накіраваць свой ціск на падвышэнне эфектыўнасці амерыканскай дапамогі і заходніх санкцый. Замест гэтага ён няспынна абражае і прыніжае Зяленскага і разганяе крамлёўскі (чыя б карова маўчала) наратыў пра нелегітымнасць Зяленскага. Што тычыцца адмазак Пазняком Трампа, маўляў гэта ўсё Вэнс, то тут найлепшым будзе ўзгадаць прыказку "цар добры - баяры кепскія"
  • Гэты камент ізноў не надрукуюць
    05.03.2025
    Янка, палітыка "перемалыванія" расейскіх войскаў, за якую вы тут выступаеце" не вядзе да вызвалення Украіны.

    Гэты камент ізноў не надрукуюць, таму пішу коратка, каб не марнаваць свой час.
  • Валенты
    05.03.2025
    Столькі тэксту наконт сарванай угоды без тлумачэння галоўнага: нахалеры было прыніжаць Зялёнага і зрываць падпісанне? Што, Вэнс не зразумеў сутнасці падзеі? Смеху варта. Выглядае, што адзін старпёр проста апраўдвае іншага старпёра дзеля ўласнага апраўдання.
  • Дрыль
    05.03.2025
    Схаластычны кампендыюм,альбо Пустапарожні пізь...ж.Дарагі наш Станіслававіч хоча далучыцца да тройкі палітычных выпл...дкаў чацьвёртым?
  • Мацюгальніку
    05.03.2025
    Дрыль, Соленков, ты?
  • .
    05.03.2025
    (Чытаў арыгінал запісу). Пазняк і Трампа зразумеў, і Зяленскага.
    1. Порткі не парвуцца ад такой расцяжкі паміж двума крэсламі?

    2. Дзе згубіў аналіз пазіцыі Пуціна? Ён галоўны дзеяч гэтай вайны, без яго нічога не было б.
    Пытанне. Чыя пазіцыя: Трампа або Зяленскага, - цалкам задавальняе Пуціна?

    3. І не згубілася ў гэтай акрабатыцы беларуская нацыянальная пазіцыя?
  • Чытайце першакрыніцы
    05.03.2025
    ., "Пуцін рэальна не зацікаўлены ў спыненьні ваенных дзеяньняў. Ён мог бы пайсьці на перамовы, але на ўмовах Расеі (бо што істотна -- і ваенная перавага на баку Масквы і ваенныя дзеяньні вядуцца на тэрыторыі Украіны.)"
  • .
    05.03.2025
    Гэта відавочнае і ўвогуле. Зараз жа Пазняк пісаў менавіта пра падзеі ў Белым доме. І ён нічога не напісаў пра тое, як канфлікт паміж Зяленскім і Трампам грае ў інтарэсах Пуціна.
    Яшчэ раз. Чыя пазіцыя: Трампа або Зяленскага, - цалкам задавальняе Пуціна?
    Меркаванні і дзеянні Трампа падчас канфлікту і пасля яго граюць на карысць Зяленскага (Украіны) або Пуціна (Расеі)?
    Гэтая важная частка аналізу адсутнічае ў Пазняка.
  • Чытайце першакрыніцы
    06.03.2025
    "Атрымаўшы перадышку, Пуцін падрыхтуецца і адновіць ваенныя дзеяньні. Ніякім дамовам з Пуціным нельга давяраць. Ён ставіць задачу ліквідаваць Украіну і ўкраінскі народ".
  • Чытайце першакрыніцы
    06.03.2025
    ., "Для Украіны (як і для Эўропы) партнёрская дапамога Амэрыкі -- гэта ў існуючых умовах ёсьць жыцьцёвая неабходнасьць. Прыкры інцыдэнт, які ўзьнік 28 лютага ў Вашынгтоне перад меркаваным падпісаньнем дамовы, не зачыняе, аднак, шляхоў да ўзаемадзеяньня і далейшага супрацоўніцтва ў імкненьні да міру, справядлівасьці і перамогі над агрэсіяй.

    Увогуле, калі меркаваць разумна і па-чалавечы, то разыходжаньне магло б вырашыцца проста -- вяртаньнем да здаровага сэнсу, да падпісаньня дамовы аб рэдказемах (магчыма, ужо на ўзроўні іншых першых дзяржаўных асобаў).

    Сітуацыя такая, што ні Украіна ня можа разьлічваць на посьпех міру без удзелу Злучаных Штатаў, ні Злучаныя Штаты ня змогуць засьведчыць справядлівую палітыку, ігнаруючы Украіну. Галоўная роля тут якраз у Амэрыкі. Дадам: у Амэрыкі здаровага сэнсу. Да гэтага сэнсу прыдзецца ўсё ж вярнуцца. Інакш расколам скарыстаецца толькі Расея".
  • .
    09.03.2025
    Тут няма адказаў на мае пытанні.
    Пазняк піша абстрактна: "інцыдэнт, які ўзьнік", "разыходжаньне", "канфлікт". Нібыта яны самі па сабе "ўзніклі", а не з'яўляюцца прамым наступствам дзеянняў Трампа.
    І наступныя дзеянні Трампа (спыненне дапамогі, зброяй і выведкай) паказваюць, што канфлікт "не сам па сабе" узнік, што гэта яго пазіцыя: дзейнічаць насуперак Украіне і ў дапамогу Расеі.
    І Расея не тое каб скарыстаецца гэтым, яна ўжо карыстаецца.

    Пазняк тут крывадушна хавае відавочны факт "Трамп дапамагае Пуціну".
    Тое ж самае, як у 2014-м некаторыя "дыпламатычна" спрабавалі абысці факт "Расея захапіла Крым", круцілі на пытанне "Чый Крым?".
    Зараз такое ж прамое пытанне для сумленных людзей: "Каму зараз дапамог Трамп?".
  • .
    05.03.2025
    "У прынцыпе справядліва было б, каб амэрыканцы моцна дапамаглі Украіне, на якую напаў агрэсар. Можна было б надоўга спыніць агрэсіўную палітыку Расеі. Але рацыянальнае рашэньне..."

    "У прынцыпе", "было б", "Але"... Агаворкі, якія аслабляюць волю да перамогі.
    Не так і трэба, як бы.
    "У прынцыпе нам трэба перамагчы Расею, але..."
  • Дзе аб'ектыўнасць?
    05.03.2025
    Нядаўна на Радыё Свабода Зянон Пазняк крытыкаваў Трампа. Вы зрабілі два артыкулы на базе таго інтэрв'ю, якое правёў Зміцер Гурневіч. Але пра крытыку Трампа Пазняком не напісалі. Хаця пра Пазняка шмат пішаце, у якім ключы - вядома. Цікава чаму "прапусцілі" навіну.

    А нават Еўрарадыё, якое таксама антыпазнякоўскае, зрабіла запіс на тг: "Зянон Пазняк пракаментаваў заявы Трампа наконт таго, што Зяленскі — дыктатар. На яго думку, прэзідэнт ЗША паўтарыў наратыў расійскай прапаганды, які на сустрэчу ў Саудаўскую Аравію прывезла дэлегацыя ад Пуціна. "Яны не разумеюць ментальнасці і псіхалогіі тых, з кім вядуць перамовы", — кажа палітык у інтэрв'ю @radiosvaboda".
  • Есть мнение
    05.03.2025
    Ла-пидарный гений
  • Мацюгальніку
    05.03.2025
    Есть мнение, Соленков, ты?
  • Імя
    05.03.2025
    Есть мнение, у цябе, небаракі, бачна нейкая лапідарная траўма. Ужо колькі нікаў скарыстаў з гэтым словам, і так і гэтак. Схадзі ўжо таблеткі выпі.
  • Лапiдарны агент КГБ
    05.03.2025
    Жудасны лукашысцка-кдбшны агент i правакатар.
  • Беларус
    05.03.2025
    Т.е. это гений, борец с российской империей, считает действия Трампа правильными по прекращению помощи Украине? Вместо того чтобы давить на россию, на страну агрессора, чтобы та прекратила убивать украинцев, Трамп и его секта считают более правильным давить на Украину, чтобы украинцы перестали защищаться от имперских атак и агрессии со стороны рф? Такая «гениальная» логика у этих **********
  • Лол
    05.03.2025
    Насельніцтва ЕС складае амаль 500 млн. чалавек. Чаму некалькі соцен мільёнаў еўрапейцаў ня здольныя рэальна, а не на словах падтрымаць украінцаў і перамагчы 120 мільёнаў расейцаў, - мала зразумела. Розныя еўрапейскія выданні могуць колькі заўгодна злавацца на Трампа, але справядлівы гнеў трэба перавесці ў першую чаргу на сябе. Чаму толькі зараз ЕС узгадніў 800 мільярдаў для Ўкраіны ? Чаму не раней ? То бок, ЕС хацеў бясконца доўга сядзець на галёрцы, выказвыць абурэнне і пахлопваць украінцаў па плячы, пры гэтым нічога для яе не робячы. Усё павінна была зрабіць Амерыка і Ўкраіна. Але гэта так не працуе. Хацеў таго трамп, не хацеў, але ён разварушыў гэтае еўрапейскае лявацкае кудло. Няхай ўцягваюцца, каб не было позна.
  • Не галасі!
    05.03.2025
    Лол, адказ на паверхні: Трамп - здраднік і перабежчык.
    Калі пасля Другой Сусветнай вайны ЗША і краіны Еўропы збольшага шчыльнымі радамі супроцьстаялі камуністычнай восі зла, то Трамп здрадзіў і пакінуў сваё месца, пабег на паклон да Крамля.
    Хто будзе паважаць здрадніка?
    Хіба толькі Зянон Пазьняк.
    Нават Пуцін не будзе паважаць.

    Ну і канешне трэба хутка-хутка завярнуць дзяржаўныя махіны на замену здрадніка ЗША. За адну ноч такое не зробіцца.
    Але гэта ўжо робяць і надзіва хутка, што ёсць добрай навіной.
  • Заўвага
    05.03.2025
    Лол, менавіта так. Толькі адна заўвага - 800 мільярдаў не для Ўкраіны! А для сябе любімых - для Еўразвязу.
  • Дрон
    05.03.2025
    Если отключить эмоции, то логика в словах Зянона есть
  • N
    05.03.2025
    [Рэд. выдалена]
  • апошні інспэктар
    05.03.2025
    шаноўная рэдакцыя, я разумею, што лайкі гэта важна, але ці не здаецца вам што і іншыя палітыкі маглі б зьяўляцца на вашых старонках гэтак жа рэгулярна? некаторым з нас цікава, што думаюць нашыя партыі на выгнаньні, што мяркуць былыя кандыдаты ў прэзыдэнты (ня толькі 2020), што кажуць дэлегаты той жа Каардынацыйнай рады. карацей, найшырокі спэктар.
    нават па тэме трампізму, можна было б зрабіць артыкул з 4-5 палітыкамі ды нейкай высновай.
    зразумела, што Зянон часта а гучна выказваецца, але бадай рэдкі дзеяч адмовіць вам у камэнтары...
  • Плюралізм
    05.03.2025
    апошні інспэктар, што мяркуць былыя кандыдаты ў прэзыдэнты/
    Гэта якія? Валер Цапкала?
    Дарэчы, чаму Цапкалы, якія ўваходзілі ў перадвыбарчую тройку Ціханоўскай, дагэтуль не ў офісе Ціханоўскай? Чаму Света іх адвергла пасля выбараў, сваіх бліжэйшых паплечнікаў?
  • рол
    05.03.2025
    Плюралізм , Цапкала ішоў асобным кандыдатам у прэзыдэнты і ніякага дачыненьня да перадвыбарчай каманды Ціханоўскай ня меў. Якім бокам ваш камэнтар тычыцца сутнасьці артыкула ?
  • апошні інспэктар
    05.03.2025
    Плюралізм , вы вычапілі з майго камэнтара асобны момант, і тое ня цалкам, перакулілі яго й будуеце на гэтым сваю крытыку.

    па дробязях: 1) я ніколі ня згадваў Валера Цапкалу альбо ягоную жонку ані ў якім камэнтары; 2) адмыслова падкрэсьліў, што гаворка пра любыя выбары; 3) Офіс ня ведаю, да чаго прыплялі, бо я Офіс-скэптык.

    па сутнасьці: мая просьба зводзіцца да таго, што карысна было б ведаць меркаваньні палітыкаў, якія не гэнэруюць тоны праглядаў.

    калі можаце аспрэчыць сутнасьць, я поўны ўвагі. калі не, ў мяне няма на вас часу.

    p.s. Нашай Ніве рэспэкт. разумею што рэсурсы не бязьмежныя й паспрабую данаціць.
  • Плюралізм
    05.03.2025
    рол, Цапкала ішоў асобным кандыдатам у прэзыдэнты, а яго жонка Вераніка мела самае прамое дачыненьне да перадвыбарчай каманды Ціханоўскай: уваходзіла ў склад жаночай тройкі Ціханоўскай, вучыла Ціханоўскую што і як казаць, сачыла за яе іміджам.

    Якім бокам ваш камэнтар тычыцца сутнасьці артыкула ?
  • рол
    05.03.2025
    Плюралізм, "жаночая тройка" склалася пасьля выбараў, а не ў час перадвыбарнай кампаніі. Калесьнікава ўваходзіла ў склад каманды Бабарыкі, Цапкпла вядома з мужаньком, з чаго б гэта ёй было ўваходзіць у каманду ягонага канкурэнта?
    І без вашых "пабасенак" ахінеі хапае - вось, якім чынам мой каментар тычыцца тэмы артыкула.
  • Прыміце таблеткі
    05.03.2025
    рол, калі вы пішаце, што "жаночая тройка" склалася пасьля выбараў, а не ў час перадвыбарнай кампаніі, то вам прыйшоў час схадзіць па таблеткі ад дэменцыі, маразма і страты памяці.
  • рол
    05.03.2025
    Прыміце дзьве таблеткі. Калі вы кажаце, што Цапкала і Калесьнікава ўваходзілі ў перадвыбарчую каманду Ціханоўскай, дык вам трэба выпіць дзьве таблеткі, і ад дэменцыі, і ад дрыстуна. Я вам распавёў у чыіх камандах яны былі.
  • Таблетка для памяці
    06.03.2025
    рол, дык што рабіла Цапкала на сцэне побач з Ціханоўскай на перадвыбарчых мітынгах? https://dck8xvlq18iei.cloudfront.net/photos/generated/fb256582.png
    Пасля выбараў жаночая тройка скласціся ніяк не магла, бо Ціханоўская адразу пасля выбараў з'ехала ў Літву. І палітычнай дзейнасцю ў складзе тройкі займацца фізічна не магла, бо адсутнічала на тэрыторыі Беларусі.
    Тройка жанчын існавала выключна да выбараў. А ніяк не пасля іх, як вы сцвярджаеце.
  • Зянон і Трамп кажуць што замест зброі будзе нафта і санкцыі ! імперыі не доўга засталося ЯНА ПАМІРАЕ
    05.03.2025
    Зянон і Трамп кажуць што замест зброі будзе нафта і санкцыі ! 4 гады нафты па 30 $, Маскоўскай імперыі не доўга засталося ЯНА ПАМІРАЕ . І у нас дэкаланізацыя ідзе , пра 5 -10 год Беларусь, будзе зусім іншая , тое самае было ў сербаў , балгар , грэкаў і г.д раю усім : садкі , клясы на Беларускай мове , размаўляем на кухнях на роднай мове тады ўсе палітычныя выйдуць значна хутчэй ўсё у нашых руках спадары !
  • a.hto.tam.idze
    05.03.2025
    У Пазняка трэба запытацца сёння, што трэба зрабіць Трампу, каб Зянон дакладна палічыў яго агентам Крамля, потым месяц пачакаць і паслухаць тлумачэнне, чаму гэта не так.
  • Клиент
    05.03.2025
    Всех этих лукашенок, путиных, трампов и позняков - на свалку истории! Пускай сидят себе тихо на пенсии и не играют человеческими судьбами!
  • І?
    05.03.2025
    І няхай на іх месца прыйдуць такія як Салянкоў з Такарчук? Во зажывём пад расейскія мацюкі!...
  • І вось...
    05.03.2025
    І? , калі на іх месца прыйдзе польская нобелеўская лаўрэатка Вольга Такарчук, мы будзем больш як шчаслівыя.
  • І?
    05.03.2025
    І вось..., невероятная дачка міліцыянта Вольга Такарчук з канала "Страна для жизни" ніколі не дасягне нават 1% узроўня інтэлекту і парадачнасці польскай пісьменніцы Вольгі Такарчук.
  • Што з тварам?
    05.03.2025
    Чакаю той момант калі пуцен зноў нападзе каб паглядзець на Трампа, Вэнса і Пазьняка, адказваючага на пытаньні.
  • А што з тварам?
    05.03.2025
    Што з тварам?, у сабакі вачэй пазычаць не трэба , таму выраз твару ў гэтых персанажаў нязменны.
    Ужо ж сказана "аніводнай памылкі".
    )))
  • Невероятная
    05.03.2025
    Способность Позняка устраивать бурление на НН. Но и только.
  • Эўропа 500+М і 26+% сусветнага ВУП, Маскоўская эмпэрцы 70М. + 1% сусветнага ВУП
    05.03.2025
    Лапідарны геній,

    "і 1, і 2, і 3 я не згодны з гэтым: "На пасяджэнні польскага ўрада прэм'ер-міністр краіны Дональд Туск пацвердзіў інфармацыю, што 1) ЗША спынілі вайсковую падтрымку Украіны, і гэта тычыцца нават тых вайсковых грузаў, якія ўжо знаходзіліся ў дарозе да фронту, у тым ліку на тэрыторыі Польшчы."
    А гэта азначае яшчэ большую гібель і людзей, і вайсковых, і нашых дабраахвотнікаў прама зараз, пакуль адзін лапідарны геній хваліць другога."

    не не значыць, Эўропа 500+М і 26+% сусветнага ВУП, Маскоўскiя эмпэрцы (БАРАДАТЫЯ рпц:шнікі, этнічныя Маскавіты, а Чэчэнцы, Башкіры і г.д на нашым баку) 70М. + 1% сусветнага ВУП. Калі вы за паразу (і дэкалізацыю) Маскоўскай імперыі ў вайнe , я не бачу не якіх цяжкасцяў. Алеж, сёння нават з ЗША /ЭЗ поўнай дапамогай ў Украінцаў жахлівы недахоп усяго....
    будучых ЛІЧБАЎ ЗАБІТЫХ Ў ВАС няма, вашы словы гэта вашы думкі як і словы Зянона .
    Таму да вас тое самае пытанне якая стратэгія з 2х, сёння больш Рэалістычная:
    1) перамога (і дэкалізацыя) Рэгана -Трампа - Пазняка праз нафту і санкцыі ці
    2) перамога праз паразу (і дэкалізацыю) Маскоўскай імперыі ў вайнe ?
  • Месяц_март
    06.03.2025
    То есть, Трамп прав, что не обеспечивает гарантии безопасности?

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць