Комментарии к статье

«Война все спишет». Белорусским участникам гей-прайда в Вильнюсе угрожали расправой от имени белорусских воинов за использование бело-красно-белого флага

  • Amatar
    09.06.2025
    Я таксама супраць. У вас, паважаныя ёсць свой сцяг.
  • Сонейка
    09.06.2025
    Amatar , і гэта бчб сцяг таксама! Ён не ваша прыватная ўласнасць!
  • Прафесар
    09.06.2025
    Amatar , ідзіце тады самі пад лукашэнкаўскі сцяг - ён вашыя каштоўнасці падзяляе
  • Profi
    09.06.2025
    Amatar , іх сцяг бела-чырвона-белы, бо яны беларусы і ганарацца гэтым.
  • Янка
    09.06.2025
    Amatar , як па мне, то БЧБ сцяг як сімвал свабоды належыць кожнаму, хто знаходзіцца на баку вольнай і незалежнай Беларусі. А хто там з кім спіць - мне глыбока абыякава. дарэчы, таталітарнай дыктатуры гэта сапраўды не абыякава - што нацысцкай, што савецкай, што пастсавецкай
  • Вось
    09.06.2025
    Amatar , вось вы іх паважаеце, а яны вас - не.
    Гэта такія людзі, якія любяць крычаць пра сваё правы ЛГБТ, але пры гэтым адмаўляюць іншым у іх правах.
    Калі ім пра сваё права кажаш, яны пачынаюць агрэсіраваць.
  • ВосьМожна я павешу ЛГБТ-сцяг на фота Ціханоўскай ці Вячоркі?
    09.06.2025
    Вольга Зазулінская, якая кажа, што не чула, каб беларускія добраахвотнікі забаранялі несці нацыянальны сцяг на прайдзе. :
    А я не чуў, каб офіс Ціханоўскай забараняў вешаць ЛГБТ-сцяг на офісе Ціханоўскай.
    То можна я павешу ЛГБТ-сцяг на фота Ціханоўскай ці Вячоркі?
  • І?
    09.06.2025
    Amatar , а хто вас пытаў? У вас аўтарскія правы на сцяг, што вы можаце забараніць яго выкарыстоўваць?
  • Scientist
    10.06.2025
    Сонейка, Нет наша. И вам его не дозволено носиць!
  • Дзеліце людзей на гатункі?
    09.06.2025
    Прафесар, а чым лукашэнкаўскі сцяг горшы за ЛГБТ-сцяг?
    Сярод лукашэнкаўцаў таксама шмат геяў. Вы супраць правоў геяў, калі яны лукашэнкаўцы? Вы падзялілі геяў на першы гатунак (морт), чые правы трэба абараняць, і на другі гатунак, які не трэба абараняць?
  • жэўжык
    09.06.2025
    Прафесар, тут гаворка не пра чырвона-зялёны, а пра вясёлкавы сьцяг. ЛГБТ суполка сапраўды мае свой сьцяг.
  • Логіка
    09.06.2025
    Profi, чалавек, які ганарыцца бел-чырвона-белым сцягам не будзе вешаць яго на лукашысцкі аўтазак.
    Калі вы паважаеце сваю маці, вы не будзеце вешаць яе партрэт на аўтазак.
  • Ян Норман
    09.06.2025
    Profi, У гэтых "беларусаў" не хапае розуму пралічыць,што заўтра кадры з гэтага "параду" будуць на БТ,і нейкі чарговы азаронак будзе крычаць у камеру:вот,смотріте,відіте чей это флаг,відіте этіх під...сов і ізврашченцев,которые таскают его по уліцам?(Варыянт нумар два-аплочаная гэбісцкая правакацыя.Ці,як часта і бывае-мікс з агентурнай працы і мычаньня ружовых поні).
  • Меркаванне
    09.06.2025
    Ян Норман, варыянт 2 на мой погляд.
  • Логіка
    09.06.2025
    Янка, ну дык хай нясуць сцяг адпаведна мерапрыемству: калі мерапрыемства пра тых, хто ўсё роўна з кім спіць, то і сцяг павінен быць адпаведны - ЛГБТ-шны.
  • Янка
    09.06.2025
    Логіка , калі яны ёсць вольнымі людзьмі ў вольнай краіне - яны маюць права самастойна вырашаць, з якім сцягам ім ісці, а не запрашаць на гэта дазвол "в установленном порядке". Як і тое, што ніхто не замінае вам непагаджацца з гэтым і выказваць сваю думку.
  • Лёгіка
    09.06.2025
    Логіка , а на Дзень Перамогі будзем несці савецкі сцяг?
  • Нуну
    09.06.2025
    Янка, няхай тады нясуць вялікі літоўскі сцяг. Ці баяцца адграбсці пі.дюлей ад літоўцаў?
  • З вамі ўсё ясна
    10.06.2025
    Лёгіка, асабіста вы будзеце несці вясёлкавы.
  • Янка
    09.06.2025
    Вось, Гэта ж якое з вашых правоў яны адмаўляюць?
  • Амбасадар гетэрасэксуалаў
    09.06.2025
    І?, а хто вам сказаў, што нацыянальнае змаганне рэгулюецца законам і аўтарскімі правамі? Геі - меншнасць у любым грамадстве, 5-10%. Калі гэтая меншасць бярэ сцяг большасці, яна спрабуе нацягнуць свае каштоўнасці на большасць, а большасці (аднаполы сэкс) катэгарычна не пасуе. Адсюль і пратэст. Хадзіце пад сваім вясёлкавым, пытанняў не будзе. Хадзіце нават пад БЧБ, але невялікімі ўкрапленнямі, якія патанаюць у вясёлцы, каб адпавядала прапорцыі 90-10, таксама прымальна. Але вы гэтым агромным БЧБ ставіце знак роўнасці БЧБ = ГЕІ, што для 90% гетэрасэксуальных людзей нонсэнс і абраза.
  • І?
    09.06.2025
    Амбасадар гетэрасэксуалаў, большасць мае прывілеі над меншасцю толькі ў краінах, дзе чамусьці ніхто не хоча жыць.
  • Вольная
    09.06.2025
    Амбасадар гетэрасэксуалаў, вольныя беларусы яны вольныя і ходзяць пад сваім сцягам - бчб. калі ў вас у галаве не ўкладваецца што хто з кім спіць гэтая справа тых людзей, то можа бчб гэта насамрэч не ваш сцяг? можа вам сцяг нацыстскай германіі ці савецкі больш падыйдзе, калі ў вас такая няўёмістая ахвота забараняць?
  • А калі не хлусіць?
    09.06.2025
    І?, у Польшчы ніхто не хоча жыць? Здаецца вы хлусіце. Самая вялікая дыяспара беларусаў менавіта ў Польшчы.
  • Амбасадар гетэрасэксуалаў
    09.06.2025
    Вольная, спіце як хочаце і з кім хочаце, мне ўсё роўна. Ці вам у Вільні нехта замінае запрасіць вашую лесба-партнэрку на нач? Але ж на прайд вы прыходзіце не спаць, а атакаваць традыцыйную сям'ю і традыцыйнае грамадства. Канцавая мэта ўсіх прайдаў менавіта такая - а давайце заменім сям'ю як саюз мужчыны і жанчыны на проста саюз дваіх чалавек. А давайце пашырым наш гомасэксуальны досвед на дзяцей, праз адпаведную "адукацыю". Не адразу, вядома - спачатку пакарнавалім на прайдах, арганізуемся і пакажам, што мы сіла, хай гетэрасэксуалы з намі звыкнуцца. Усё з вамі і вашай д'ябальскай мэтай ясна, як божы дзень - а правы чалавека, роўнасць, карнавалы - усё гэта проста прыкрыццё.
  • 00
    09.06.2025
    Кто кровь проливает за флаг, тому не понять, какого черта его несут люди, выставляющие напоказ свою половую ориентацию.
  • CV
    09.06.2025
    00, хай не праліваюць, сцяг не патрабуе крывавых паднашэнняў.
  • ноль, все верно
    09.06.2025
    00, я вас сейчас удивлю, но даже среди солдат, воюющих за Украину, геи есть. И они вот реально кровь проливают, пока вы гнустные комментики ляпаете
  • А
    09.06.2025
    00, Некалькі пытанняў да цябе:
    1. Шмат крыві праліў ужо?
    2. Сам сваю палавую арыентацыю хаваеш?
    3. Усім пагражаеш, каго не разумееш?
  • Саламон
    09.06.2025
    00, кроў праліваецца не за сцяг, а за волю. А БЧБ сцяг - гэта сімвал той волі. Калі ж за сцягам волі няма - то гэта не сцяг, а гаспадарская ануча для статка, каб таму было не зусім крыўдна паміраць.
  • Пакажы прыклад
    09.06.2025
    CV, ну прыедзь у Беларусь і прайдзіся з бчб-сцягам па вуліцы. І паспрабуй не праліць сваёй крыві, калі цябе будзе збіваць амап, цягнучы па асфальце ў аўтазак.
  • CV
    09.06.2025
    Пакажы прыклад , я не буду рызыкаваць сваім здароўем і воляй дзеля сцяга, бо для мяне каштоўнасцю з'яўляюцца людзі, а не сімвалы.
  • Пакажы прыклад
    09.06.2025
    CV, адразу ў кусты.
    Ніхто і не сумняваўся, што ты сальешся.
  • CV
    09.06.2025
    Пакажы прыклад, гэта не зліў, гэта прынцыповая пазіцыя: сцягі — нішто, людзі — ўсё.
  • 00
    09.06.2025
    ноль, все верно, Да ладно... А чего тогда они обещали "санкции" свои наложить на тех, кто его на гей-параде нёс?
    Сплошные крайности, то геев - под уголовную ответственность, то они свою ориентацию на парады выносят, а нельзя ли без крайностей обойтись? Хотя так же и с религиозностью, то оскорбляли чувства религиозных людей, поскольку атеизм воинствующий был в СССР, то теперь постоянно оскорбляют чувства не религиозных, поскольку везде воинствующие христиане.
  • Дрысяж
    09.06.2025
    Навіны "з жыцця насякомых". І гэта пра абодва бакі.
  • дакладна заўважылі
    09.06.2025
    Дрысяж, гэта як Пазняк vs Баркоўскі, другі раўнд.
  • Не бачу на фота
    09.06.2025
    дакладна заўважылі, філосаф Павел Баркоўскі прысутнічаў на гей-прайдзе? Які сцяг ён нёс? Бчб ці вясёлкавы?
  • Пытанне
    09.06.2025
    Прадстаўніцы Аб'яднанага пераходнага кабінета Беларусі на прайдзе ў Вільні: Маргарыта Ворыхава, Юлія Міцкевіч і Вольга Зазулінская разумеюць, што ў першую чаргу яны дыскрэдытуюць саму кіраўніцу кабінета?
    Якая відавочна сама не падтрымлівае гэтую акцыю. Сама не прыйшла.
    Яны гэта робяць наўмысна ці выпадкова?
  • дакладна з.
    09.06.2025
    Не бачу на фота, шчыра - абыякава, быў ці не. А тут абодва бакі ламаюць коп'і на пустым месцы, пакуль унутры краіны адбываюцца рэальна жахлівыя рэчы. Аднолькава непрыемныя і публічныя дэманстранты не традыцыйнай полавай арыентацыі, і тыя, хто пагражае першым сілавымі (лукашысцкімі) метадамі.
  • А
    09.06.2025
    > дзе раней служыў,

    можна вывезці чалавека з мусарні...
  • fly9
    09.06.2025
    А, ... але не можна навучыць каментатараў нн чытаць уважліва тэкст артыкула. Дзе там напісана, што ен служыў у мусарні?
  • А
    09.06.2025
    fly9,

    > які раней служыў у Сілах спецыяльных аперацый Беларусі

    Толькі не трэба казаць, што ССА - гэта войска. Такія ж пеўні з іншымі пагонамі, што 20 год наглдяна паказаў.
  • Нуну
    09.06.2025
    Любы беларус у Вільні ведае, наколькі неадекватны той Бумеранг у чатах - заўсёды правакуе скандалы на роўным месцы. Менавіта таму яе амаль усюды забанілі
  • Пазорышча якое
    09.06.2025
    Вешаць бел-чырвона-белы сцяг на аўтазак гэта ганьбішча.
    І ніхто не можа спыніць гэты беспредел.
  • Андрэйка
    09.06.2025
    Как тут строить новую Беларусь, когда некоторые еще из пещер не повылезали?
  • Сур'ёзна?
    09.06.2025
    Андрэйка, а чым яны будуюць "Новую Беларусь"? Махаючы чэлесам на ілбе?
  • Амбасадар гетэрасэксуалаў
    09.06.2025
    Андрэйка, гэта вы пра Ціханоўскую, якая не прыйшла на гей-парад? Не хоча асацыявацца з геямі, бачыце. Якія тады прэтэнзіі да людзей, якія не хочуць падобных гей-асацыяцый з нацыянальным сцягам?
  • Пані Ядзьвіга
    09.06.2025
    Не нада тут доўга размаўляці. То з боку радыкальных дзеячаў, наўпрост Севярынца і іншых не аднолькава гучала знявага да "іншых".
    То бок я з заклапочанасцю мушу аб будучыні, калі гэткія радыкалы будуць вам ўладзе.
  • Гляджу фота
    09.06.2025
    На любым прайдзе прысутнічае мноства сцягоў — як нацыянальных, так і сцягоў меншасцяў. Фота: Наша Ніва/
    Не бачу на фота, каб літоўцы неслі свой літоўскі сцяг.

    Затое бачу літоўскі сцяг у групы літоўцаў -праціўнікаў прайда каля сцен віленскага архікафедральнага касцёла.
  • Янка
    09.06.2025
    Гляджу фота, тое, што літоўскі сцяг не патрапіў на фота ў артыкуле - не адзначае, што яго ўвогуле не было. Бо на youtube відэа Baltic Pride-2025 ён ёсць. І на леташнім Baltic Pride ён таксама быў
  • Lunny
    09.06.2025
    Гэта падстава. Я ніколі не паверу ці не зразумею, што чэл з прымацаваным на ілбе чэлесам з бчб сцягам - зрабіў гэта для роўнасці альбо для абароны правоў меншасцяў.
  • Маці
    09.06.2025
    Lunny, чэл з чэлесам на галаве гэта пра свабоду выказвання. Калі вы не можаце сабе дазволіць выйсці з бяскрыўдным дзілда на шлеме, то вы жывяце несвабодна. Прайд гэта паверка грамадства на свабоду, дзе канчаюцца прайды, канчаецца і свабода. Трэба ўжо прызнацца самім сабе, што вы б не хацелі свабоды для Беларусі, але хацелі б нацыянал-аўтарытарызму замест аўтарытарызму Лукашэнкі.
  • Чем дети заслужили такое зрелище?
    09.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Квір-актывістцы
    10.06.2025
    Маці, ты не маці, а квір, а дзяцей у цябе няма, у цябе ёсць небінарныя істоты.
    Якія хітрыя гэтыя ЛГБТ, як перакручваюць усё з ног на галаву, калі ім выгадна. Калі ім выгадна, называюць сябе квір-актывісткамі і небінарнымі істотамі. А калі выгадна іншае, то раптам "успамінаюць", што яны "маці" і ў іх ёсць "дзеці".
  • мясцовы2
    09.06.2025
    А па факту, што не так?
    Хіба адна з гэтых небінарных істот хоць нешта карыснае гатова зрабіць для нацыі і для дзяржавы?
  • Блаблабла
    09.06.2025
    мясцовы2, а ты што карыснага зрабіў, тутэйшы?
  • 1
    09.06.2025
    Зашмат увагi збачэнцам. Як паказвае вопыт Еўропы і ЗША, ім заўсёды будзе мала правоў. Чым больш даюць, тым больш ім хочацца - будзе ўсё раўнапраўе, яны захочуць квоты, прычым куды вышэйшыя за іх рэальную колькасць. Захочуць усе больш і больш дзяржаўных грошай на сваю далёкую ад рэальнасці ідэалогію, каб камфортна жыць, не працуючы, і пастаянна скардзіцца на тое, як іх, бедных, паўсюль прыцясняюць. Захочуць свае ліпавыя трэнінгі на кожным прадпрыемстве, захочуць яшчэ шмат чаго.
  • Этапы
    09.06.2025
    1, я памятаю артыкул пра ступені іх нахабства. Паспрабую пераказаць сваімі словамі.
    Спачатку яны спрабуюць выклікаць жаласць. Як іх прыцясняюць. Паколькі такія факты маюць месца быць. Ёсць жахлівыя гісторыі, як некаторых з іх б'юць, зневажаюць, то людзі згаджаюцца, што яны сапраўды вартыя, каб іх пашкадавалі.
    Крок 1. Пашкадуйце нас.

    Крок 2. "Мы такія ж як вы, стаўцеся да нас, як да роўных". На гэтым этапе людзі пагаджаюцца, што ок. Няма праблем. Ставімся як да роўных. Усе людзі роўныя, хоць і сам сваімі асаблівасцямі.

    Крок 3. "Дайце нам правы". Ну ты ж роўны з усімі, якія яшчэ табе трэба правы большыя за правы іншых?
    Далей пачынаецца паціху наглёж.
    Дайце нам права хадзіць на прайд з голай дупай і чэлесам на галаве.
    Аддайце нам вашых дзяцей на выхаванне.
    Змяніце праграму ў школе як мы хацім.
    У некаторых краінах дайшло да перайменавання бацькоў з мамы/таты.

    І пачынаецца поўнае нахабства.

    Наступны этап пасля нахабства -
    4. Агрэсія.
    Прыклад: ёсць відэа здаецца з Аргентыны (?), дзе ЛГБТ-шніцы б'юць і паліваюць фарбай мужчын, якія абараняюць сваю царкву ад іх, зрабіўшы жывое кола вакол свайго храма.

    На гэтым этапе правы іншых грамадзян ЛГБТ-шнікамі цалкам парушаюцца. Прычым з ужываннем гвалту з боку ЛГБТ-супольнасці.
  • Самы чэсны
    09.06.2025
    Цікава, каму прыйшло ў галаву, выкарыстоўваць наш нацыянальны велізарны сцяг? Ну вазьмі ты персанальны і хадзі. А то ў мінулым годзе паклалі на зямлю, у гэтым яшчэ не даходзіць, што гэта нацыянальны гонар, а не ануча, якую можна выкарыстоўваць у папулісцкіх мэтах. Чаму б не несці велізарны вясёлкавы сцяг? Чаму літоўцы не носяць на прайдах свой нацыянальны вялізны?
  • Хачу ведаць
    09.06.2025
    Самы чэсны, ну вось Сенат і яго паплечніцы і вырашылі выясьніць: хто такое прыдумаў. Я таксама хачу ведаць гэтых асобаў. І іх бэкграўнд. Каб зразумець іх матывацыю. Няхай выступяць публічна і распавядуць пра сваю ініцыятыву. Бо грамадству яна не падабаецца.
    З кім яны раіліся, калі пачалі гэта рабіць.
  • CV
    09.06.2025
    Сцяг гэта проста сімвал, якім групы людзей абазначаюць сваю еднасць. За яго не трэба ні праліваць кроў, ні гінуць — яму ўсё роўна, бо ён не жывы. Яго немагчыма ні пакрыўдзіць, ні абразіць. Немагчыма ні знішчыць, бо ён нематэрыяльная каштоўнасць, якая існуе ў тысячах увасабленняў і не з'яўляецца ні адной з іх.

    Праліваць кроў трэба за людзей, абараняць іх ад крыўдаў і абразаў. У краіне, дзе каляровае палотнішча стаіць вышэй за людзей, нічога добрага ніколі не будзе. Будзе толькі гвалт, няроўнасць і прыгнёт.
  • Кандрат
    09.06.2025
    CV, дзякуй, вельмі правільныя словы.
  • Андрусь
    10.06.2025
    CV, Дзякую вам. Добра сказалі... Але мяркуючы па колькасці дызлайкаў вашага каментара, я буду задумвацца, хто перада мной з беларусаў - тыя ці іншыя. Бо некаторыя з іх праліваюць кроў за нейкія сімвалы, за нейкую абстрактную лухту, займаючыся па-сутнасці "бальшавізмам"... І такіх, аказваецца, шмат.
  • Раман Яроменка (Сенат | ТГК)
    09.06.2025
    Вітаю шаноўнае спадарства. Я ад сваіх словаў не адмаўляюся. Кожны нэакамуністычны бязбожнік атрымае па справах іхных, відэа з шабашу псіхалагічна хворых вычварэнцаў мы захавалі ў архіў. Слава Ісусу Хрысту! Слава Святой Русі!
  • Марк Б.
    09.06.2025
    Раман Яроменка (Сенат | ТГК), чым вашая ідэалогія адрозніваецца ад нацысцкай?
  • Праверыць
    09.06.2025
    Раман Яроменка (Сенат | ТГК), дзякуй вам, што паднялі гэтую тэму.
    Мяркую, што там цалкам верагодна могуць быць агенты КДБ, якія кіруюць гэтым працэсам у інтарэсах лукашэнкаўскай прапаганды.
    Праверыць бы іх перапіскі ў мэсенджарах. Хто ім дае ўказанні.
    Але гэта канчне можа зрабіць толькі паліцыя і спецслужбы краіны іх знаходжання.
    Праверыць іх на супрацу з кдб.
  • Найперш не галасі!
    09.06.2025
    Раман Яроменка (Сенат | ТГК), не галасі!
    Я на прайдзе не быў, не ёсць і не буду. Бегаць з чэлесам на галаве тым больш не буду. І нікому не раю. Гэта не свабода, а як слушна напісана "наглёж".
    Наглёж, які парушае мае правы на не сузіранне чужых чэлесаў.
    Дарэчы, прайд гэта пра правы, ці пра чэлесы?

    Але не магу нікому з беларусаў забараніць ўздымаць беларускі сцяг.
    І ты не можаш. І не зможаш.
    Таму не галасі.
  • Удакладнім
    09.06.2025
    Раман Яроменка (Сенат | ТГК), дык якой "адплатай" ты пагражаеш?
    Канкрэтна. Што табе мусіць вайна сьпісаць?
  • Ваяр
    09.06.2025
    [Рэд. выдалена]
  • А ваша?
    09.06.2025
    Марк Б., а чым ваша ідэалогія адрозніваецца ад нацысцкай?
  • бабруйчанін
    09.06.2025
    Найперш не галасі! , Згодзен Трапна
    Дадам ад сябе дабраахвотнік пры розуме праз " віруса" ..папярэджвае ?? Адразу нейкае...няемкае ..
    Па другое служыл у ссп а там яшчэ тая ідеолаг падрыхтоўка і слава ІХ і джугашвілі побач і святая срусь з сссерам .Пасля замежны легіон ?? ..
    Тое што і ў Мінску і у Кіеве і у Вільне гэтыя " вяселкавые" чамусці заўседы у " зручны" дзля улад ворганаў унутраных ідеалагічных выскоквают..ні першы выпадак і ні першы год ..Нават ні сумневаюсь сярод радікальных радікалаў ўсіх колераў " вяселкі" карысных без карысных...ёсць.
  • Найперш не галасі!
    09.06.2025
    бабруйчанін, так, выскоквалі ў "зручны" час, а збольшага ціха.
    Можа і ў Вільні было каму пастарацца зрабіць копію Мінска-2020 так, каб было візуальна падобна.
    Інфікаваныя вірусамі падлівалі алею ў полымя. Каб ўсе галасілі.

    Урэшце, нядаўняй парою рабілі ж ў Мінску копію з чырвона-зялёным.
    Але... Карацей, няма чаго галасіць.
  • бабруйчанін
    09.06.2025
    Найперш не галасі! , ))) Гульня у " чатыры рукі" " весялковыя" + вірус- сенат )))
  • .
    09.06.2025
    Галоўнае пытанне ў гэтым трэдзе.
    Не памятаю, каб калісьці праўда казала мовай мутных цьмяных пагроз.

    Калі людзі прамыя і ясныя, хай скажуць прама. Для чаго дакладна жадаюць "ідэнтыфікаваць", "фіксаваць", "дакументаваць".
    Пытанне да ўсіх, хто гэта выконваў і хто гэта падтрымлівае.

    Каб забіць, знявечыць, аштрафаваць?
    Самасуд ("часам не да законаў") або па законе?
    Калі такога закону зараз няма, які будзе? З якой адказнасцю?
    Калі будзе, чаму ён будзе працаваць заднім чыслом і не на тэрыторыі Новай Беларусі (бо падзея ў Літве і ў 2025 г.)?

    Калі параўнанне з Масадам, наколькі яно адэкватнае? Самая вядомая аперацыя: "выкраданне Эйхмана". Эйхман кіраваў дэпартацыяй яўрэяў у лагера смерці. Гэта значыць, ён адказны за мільёны смярцей.
    І параўнанне з чалавекам, які трымаў у руцэ край бела-чырвона-белага сцяга (у "не правільным" месцы і ў "не правільны" час, па меркаванню кагосьці).
    Роўны ўзровень "грахоў"?
  • Імя
    09.06.2025
    Гэта відавочная правакацыя - прынесці нацыянальны сцяг. Усім візклівым, якія апраўдваюць гэтую правакацыю, рукі не падам. Вы адмыслова раз' ядноўваеце . Вас прасілі.
  • Найперш не галасі!
    09.06.2025
    Імя, правакацыя нішто, калі на яе не рэагуюць.
    Таму не варта надаваць статус большы, чым яно варта.

    Пакуль дойдзем, дабярэмся, дапаўзем, як слімак, да сваёй Беларусі, будзе шмат і правакацый, і збачэнстваў і незразумела чаго.
    Памятаеце, як калісьці спяваў Сокалаў? "Ці на хісткім павароце з панталыку зьбіў няправы?"
    Таму не галосім.
  • Меркаванніэе
    09.06.2025
    Пуцыковіч адказала, што паведамляе ўсім, быццам людзі з БЧБ-сцягам на прайдзе — гэта правакатары. «Яны робяць усё для прапаганды. Гэта падарунак для прапагандыстаў», — дадала яна.

    Цалкам згодзен час спадарыняй.
    Лічу іх правакатарамі, якія робяць карцінкі для лукашэнкаўскай прапаганды.
    Бчб сцягу не месца на такіх мерапрыемствах.
  • Саламон
    09.06.2025
    Меркаванніэе, калі праз амаль што пяць год пасля рэвалюцыі 2020 вы будуеце свае жыццё з аглядкай на лукашэнкаўскую прапаганду, то ці сапраўды вы ёсць вольным чалавекам? Лукашэнкаўская прапаганда заўсёды распальвае нянавісць да любой альтэрнатывы лукашызму, арыентуючыся на самую цёмную частку грамадства і самыя кепскія чалавечыя якасці з адзінай мэтай - зрабіць аднолькавы, шэры і паслухмяны статак, зручны для панавання дыктатуры. Калі вы карыстаеце БЧБ сцягам - яны ўсё роўна аблаюць вас адпаведным чынам, хай вы есць гетэра да мозга костак. Між тым вольнае грамадства заўсёды максімальна разнасатайнае. І удзельнікі прайда перш за ўсё дэманструюць не сваю палавую арыентацыю, а сваё непадабенства на іншых. І гэта сапраўды станоўча!
  • Найперш не галасі!
    09.06.2025
    Меркаванніэе, не галасі!
    не зважай на прапаганду і яна знікне.
    Абслугоўваць сваімі паводзінамі прапаганду - самае горшае што можа быць.
    Жыць пад прэсам і страхам "а што заўтра закрычыць Азьвяронак?" - слабая пазіцыя.
  • Ок
    09.06.2025
    Найперш не галасі! , ну павесь тады вясёлкавы сцяг каля лагатыпу НН. І не зважай на тое, што скажа Азаронак.
  • дзівак
    09.06.2025
    Асуджаю ўсіх удзельнікаў, акрамя тых, што стаялі ля касцёла.
  • Ваяр, ты не правы
    09.06.2025
    Калі мне нехта з ліку будучых суайчыннікаў забараняе выкарыстоўваць наш агульны сцяг у рэчышчы дэмакратычных мітынгаў з якой заўгодна нагоды выключна на падставе сваіх меркаванняў аб тым , што дрэнна, а што добра, дык хай гэты ваяр усвядоміць, што ён ужо сам непрыдатны для таго, каб увайсці ў цывілізаванае грамадства, і робіць высновы з вайсковых псіхолагам разам
  • Калі ўсе сцягі роўныя
    09.06.2025
    Ваяр, ты не правы, тады ідзі выкарыстай вясёлкавы сцяг у падтрымку Святланы Ціханоўскай.
  • Бабв
    09.06.2025
    Ваяр, ты не правы, разумовыя здатнасті каб перакласті civilisation не прысутнічають
  • Пані Ядзьвіга
    09.06.2025
    Дадаткова
    Перад пагрозай расейскага свету мы не павінны гойсаць адно другога.
    Геі, натуралы- гэта ўсё штучна. Мы- грамадзяне Беларусі, а гэта найбольшае
  • Філолаг
    09.06.2025
    Пані Ядзьвіга , геі і натуралы гэта біялагічная абумоўленыя рэчы, то бок натуральныя, а грамадзяне Беларусі гэта штучныя рэчы, бо і паняцце грамадзянства і сама Беларусь прыдуманы людзьмі.
  • Scientist
    10.06.2025
    Філолаг, Геи это ментально-психологическиое состояние. К биологии не имеет никаго отношения. Согласно биологии существует мужчина и женщина. Все остальное девиации.
  • Суповой пакетик
    09.06.2025
    О, это все одна компания. Самые правильные люди на свете! приверженцы высоких идеалов! наследники Ивана Карамазова, и имена их - Позняк, Трусова (вот ведь говорящая фамилия!) и иже с ними. Ради высоких идеалов они, как и некогда большевики, пройдут по головам. Люди-люди. Остробрамская Богоматерь с вашего же плаката скорбно склонила голову - ИЗ-ЗА ВАС!!!! Ее Сын учил не этому...
  • марго
    09.06.2025
    Суповой пакетик, кстати этот Сенат пасётся в чате Усова))) Бывают дивные сближения.
  • 123
    09.06.2025
    Напэўна найбольш балюча зараз тым ваярам, якія ваююць побач з гэтым агрэсіўным падонкам, і самі з'яўляюцца гомасэксуаламі. Бо для яго яны не людзі. Там такіх няма - скажа нехта. Ёсць, заўсёды і паўсюль ёсць. Вы можаце дзесяцігоддзямі служыць побач і нават не здагадвацца пра гэта, бо ім пад страхам небяспекі во як ад гэтага "Сэната" забаронена гэта рабіць. Яны змагаюцца за свабоду, але самі пры гэтым несвабодныя нават у тым, каб быць самімі сабой.
  • ваяры - адэкватныя людзі
    09.06.2025
    123, ваяры - адэкватныя людзі. І не будуць на фронце выкарыстоўваць вясёлкавы сцяг. Бо гэта недарэчна.
  • Совет
    09.06.2025
    Очень надеюсь, что люди, которые попали в кадр этой мадам, напишут заявление в литовскую полицию - угрозы нельзя оставлять безнаказанными
  • Праверыць
    09.06.2025
    Совет, гэта выдатная ідэя. І праверыць усіх, і заяўнікоў таксма. На супрацу з КДБ.
  • Халакост
    09.06.2025
    А чаму спадару Сенату не прыходзіць да галавы, што як габрэйскі Масад пасля вайны вышукваў і караў тых, хто знішчаў у вайну іх людзей, то гэтак жа і гейскі Масад пасля будзе шукаць і караць яго, калі ён асмеліцца прычыніць шкоду ўдзельнікам марша? Вайна ўсё спіша, ідзе ж Трэцяя сусветная вайна — гэтая стрэлачка добра паварочваецца і ў іншы бок.
  • Раман Яроменка (Сенат | ТГК)
    09.06.2025
    Халакост, усіх чакаю ва Украіне. Гатоў з усімі размаўляць па мужыцку. Гонар ды Годнасьць!
  • Прыміце таблеткі
    09.06.2025
    Халакост, пры чым тут халакост, габрэйскі Масад, пасля вайны і астатняе ваша трызненне?
  • DFRT
    09.06.2025
    І тоді наслав Господь на Содом і Гоморру зливу із сірки та вогню і знищив ці міста і всіх людей у них. І спустошив усю цю місцевість так, що в тій долині, де знаходилися міста, утворилося соляне озеро, відоме тепер під назвою Мертвого моря, в якому не може жити ніщо живе.

    Так що всі содоміти будуть знищені.

    А використовувати прапор, під яким воюють одні з найкращих представників нації, на таких сатанинських заходах неприпустимо.
  • Тэолаг
    09.06.2025
    DFRT, а дзе напісана, што ў Садоме і Гаморы быў гомасексуалізм? У Бібліі няма ні слова пра тое, што садомскі грэх гэта калі мужчына займаецца каханне з мужчынам. Вы б матчастку падцягнулі, спадар.
  • DFRT
    09.06.2025
    Тэолаг, Садомскі грэх - ненатуральнае скрыўленне, якое праяўляецца ў цяге да асоб адной падлогі.

    Бог называе садомскі грэх мярзотаю (Лявіт 18:22; 20:13).
  • Я
    09.06.2025
    Я за правы і свабоды сэксуальных меншасцяў. Калі людзі на гэтым прайдзе лічаць бчб сцяг сваім і падтрымліваюць імкненне беларусаў да дэмакратыі, то не бачу перашкод, каб разгарнуць і несьці наш сцяг.
  • Пустая балталогія, а не барацьба
    09.06.2025
    Я, а што ж гэтыя меньшасці не выступаюць супраць акупацыі Беларусі? А толькі за свае ўласныя сэксуальная правы? І за абстрактную "дэмакратыю"?
    Якая дэмакратыя пад акупацыяй?
    Балталогіяй яны займаюцца.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць