Гэты дзядуля ўжо так сябе паказаў з усіх бакоў, што ягоныя словы не каштуюць роўным лікам нічога. Містэр Зэро.
нашы расейскамоўныя постмадэрністы не любяць Вольную Беларусь
08.07.2025
Polina, +1, Цалкам Падтрымліваю візіт прадстаўнікоў ЗША ў Беларусь з мэтай адарваць Беларусь ад драпежнай імперыі !
"Зянон Пазняк: Зараз інтарэсы рэжыму ў нейкай ступені супадаюць з нацыянальнымі інтарэсамі" I я даўно тут пра гэта пішу, нашы расейскамоўныя постмадэрністы не любяць Вольную Беларусь, мараць пра бізун Навальнага - Пушкіна і танную нафту , з балямі і французскімі булкамі
.
09.07.2025
Polina, Гэтыя дзве істоты - вусатая і лапідарная тарабаняць разам ужо больш за 30 год, працуюць у пары, адзін у нутры краіны другі звонку, віншуюць з днём народзінаў. І інтарэсы і іх супадаюць.
Кілер троляў
08.07.2025
Рэзка, але праўда
Барадзед
08.07.2025
Кілер троляў , пусть зянон напишет жалобу в администрацию лукашенко, к примеру: "Почему освободили Сергея Тихановского? Верните обратно в тюрьму. Навечно ваш, Зянон Пазняк."
Ботам
08.07.2025
Кілер троляў , Ты лукабот, а Пазняк агент Лукашэнкі, вось гэта праўда.
Ботам
08.07.2025
Ботам, так точна , таварыш маёр
Кілер троляў
08.07.2025
Ботам, Ёсць таварыш маёр, заданне па адмыванню Пазняка працягну выконваць, нікі буду чужыя браць
Істота
08.07.2025
Не бачу абразы
навіны вакол Ціханоўскі цалкам з'елі навіну пра рэвалюцыйную Беларускую лекцыю Ц. Снайдэра
08.07.2025
Істота, я згодны, навіны вакол Ціханоўскі цалкам з'елі навіну пра рэвалюцыйную Беларускую лекцыю Ц. Снайдэра , навошта мне ведаць пра гэтага расейскамоўнага влогера ?
Сур'ёзна ?
09.07.2025
[Рэд. выдалена]
Сур'ёзна
09.07.2025
Істота, давайце вас істотай назаву і плюну. Назавуся Пазняком. Вы напэўна дзякуй скажаце. Бо вы ў ягоным рабстве
Вярблюду
09.07.2025
Сур'ёзна , а што ён плюнуў ужо?
вярблюду
09.07.2025
Вярблюду, пляўкі іншым - яго пастаянныя паводзіны. У яго нарцысічнае расстройства асобы з параноіднымі рысамі.
вярблюду
09.07.2025
Зянон Пазняк гэта нарцыс з параноіднымі рысамі асобы. Наступныя пункты тлумачаць, чаму ён нарцыс: 1. Перакананасць у сваёй выключнасці Пазняк часта прэзентуе сябе як адзінага сапраўднага абаронцу беларускай справы, носьбіта «праўды», «маральнай чысціні» і «непадкупнасці». Ён, паводле сваіх заяў, бачыць сябе ледзь не прароцкай фігурай, якая адзіная разумее, што адбываецца з Беларуссю. 2. Ідэалізацыя сябе і дыскрэдытацыя іншых Ён схільны абясцэньваць іншых палітычных дзеячаў, нават былых саюзнікаў, называючы іх здраднікамі ці агентамі Масквы. Гэта сведчыць пра цяжкасці ў прызнанні таго, што існуюць іншыя годныя і патрыятычныя людзі з альтэрнатыўным поглядам. 3. Культ асобы У вакол яго дзейнасці, асабліва сярод прыхільнікаў, можна заўважыць культ асобы. Ягоныя артыкулы часта будуюцца вакол я, мой шлях, мая праўда, што сведчыць пра цэнтраванасць на сабе. Ён рэгулярна публікуе звароты, дзе гаворыць не толькі як палітык, а як маральны суддзя. 4. Недавер да іншадумцаў і крытыкаў Нарцысічныя асобы часта рэагуюць на крытыку з варожасцю. Пазняк схільны трактаваць любыя рознагалоссі як напад на сябе ці здраду нацыянальным інтарэсам. Ён адмаўляе магчымасць канструктыўнага дыялогу, калі пункт гледжання адрозніваецца ад ягонага. Параноідныя рысы: 1. Празмерная падазронасць Ён часта не давярае нават тым, хто падзяляе падобныя з ім ідэі — калі яны не згодны з дэталямі, іх можна абвясціць здраднікамі. Гэта сведчыць пра нізкі ўзровень талерантнасці да іншадумства. 2. Ізаляванасць і “чысціня” Усё, што не адпавядае ягонай лініі — лічыцца кампрамісам або здрадай. Ён дзейнічае нібыта з «вежы маральнай чысціні», не ўваходзячы ў кааліцыі. Сустракаецца толькі ў аднадумцамі і больш ні кім. 3. Матывы здрады паўсюль Пазняк часта выкарыстоўвае тэрміны тыпу здрада, агенты, ворагі народа, што паказвае на манеру мыслення з выразным "мы супраць іх".
Вярблюд
09.07.2025
вярблюду, цьфу на вас
Ну-ну
08.07.2025
Згодны з Пазняком
Во
08.07.2025
Гэта ён пра сябе, [Рэд. Выдалена]
[Зрэдагавана]
Барадзед
08.07.2025
Во, Были люди в наше время, Не то, что нынешнее племя: Богатыри — не вы!
ЧытычОК
08.07.2025
Пра якое вакно магчымасцяў ідзе гаворка? Трамп ужо пасварыўся нарэшце з Пуціным. Не будзе аніякага мірнага працэсу. Як і было зразумела ад пачатку – Пуцін цягнуў час і вадзіў Трампа за нос. Адпаведна і паслугі Лукашэнкі (ў выглядзе камунікатара з Пуціным) больш анікога не цікавяць. Вызваленне беларускіх палітвязняў магло адбыцца ў пакеце са зняццём санкцый супраць Расеі. А цяпер гэтага не будзе.
Праўда
08.07.2025
Краўцоў і Пазняк, шэрачка і машэрачка, галоўны вораг у абодвух не Лукашэнка, а Ціханоўскія.
Бальшавік
08.07.2025
Праўда, дзе цябе пачытаць?
Што прапануеце вы?
08.07.2025
Праўда, дык што, Сярожа выйшаў, а Уладзімір Мацкевіч і Віктар Бабарыка, Максім Знак і Марыя Калеснікава няхай далей сядзяць, пакуль вы пяты год "цісніце на рэжым"? Так?
Стары меньшавік
09.07.2025
Бальшавік , Ну у часы "самого вкусного Пломбіра" Праўду чыталі ў ср...ні,перад тым,як скарыстаць яе па прызначэнню.
Максим Дизайнер
09.07.2025
Стары меньшавік, Ай, красавчик.
Ну-ну
08.07.2025
Што прапануеце вы?, то бок, зянонаўцы хочуць вызваленьня «прарасейскай агЭнтуры»? Ах вось яно як... «А за такое, батенька, и партбилет можна на стол положить».
Франц Зегермайстер-Фон Лоферс
09.07.2025
Што прапануеце вы?, Так.Па сакрэту вам скажу-ціснуць можна ўсё жыццё.А пад канец-перадаць бізнес дзецям.А калі ЯНЫ выйдуць-што з намі будзе?Гамон нашаму бізнесу.
Дзякуй Пазьняку за Незалежнасць
08.07.2025
Ну-ну , Зянон Пазьняк выступае за вызваленне абсалютна усіх палітвязняў незалежна ад іх палітычнай пазіцыі. З гуманітарных меркаванняў. Бо ніхто не павінен сядзець у лукашэнкаўскіх катавальнях толькі за тое, што ён супраць нелегітымнага бандыцкага рэжыму Лукашэнкі.
...
09.07.2025
Дзякуй Пазьняку за Незалежнасць , Офіс выступае дакладна за тое ж самае.
Тор Банд
09.07.2025
Франц Зегермайстер-Фон Лоферс, а што з пазьнякоўскага трызьньня пра адмену санкцый яны выйдуць?
Dr. Diesel
08.07.2025
Тры "найвялікшых" палітыка сучаснасці - Лу, Пу, Зя. І ўсе ўтрох не называюць праціўнікаў па імені. Мы такія рaзныя, і ўсё-такі мы ўместе. (с)
Valadzimir
08.07.2025
Dr. Diesel, такая цяпер палітыка, а што вы прапануеце?
.
09.07.2025
Чатыры. І разам гэта монстр Лупузятр. Эга Нарцысавіч Лупузятр.
Dr. Diesel
09.07.2025
Valadzimir, падземнай арміі Пазняка прапаную паглыбляць і пашыраць падзем'е, мацаваць перакрыцці для абароны ад супрацьбункерных бонбаў. І пажадана, каб з бункера не вылазілі - небяспечна, на паверхні многа "істотаў" незразумелых розуму закаранелых падземнікаў.
Жывая істота
09.07.2025
Dr. Diesel, а ты дзе сядзіш, блазан?
Ўбь
08.07.2025
Слушна казаў і Пракоп'еў. Што трэба кропкава з падрыхтоўкай даць інтэрв'ю ў інфармацыйную прастору Трампа, што насамрэч магло даць істотны штуршок для перамоваў. Але ахвочых нажыцца на бядзе людзей і з маскоўскімі мазгамі зашмат каля вызваленага вязьня.
Вопрос
08.07.2025
Ўбь, Зянон 30 лет в Америке жил. Чем он занимался всё это время? Наверное налаживал связи с американским политикумум и сейчас он как зайдет в информационное пространство Трампа!.... Oh,no! Всё таки чем он занимался 30 лет и почему пытается сейчас греть руки на чужом костре,а кроме критики с советов снять санкции с луки ничего нет.
Ўбь
08.07.2025
Вопрос, дамбіў бамбас, што ж яшчэ? Ня ў Крым жа ўкраінскі яму ездзіць! Па-за санкцый за ўдзелу ў вайне, рэжыму трэ зьняць санкцыі, нацыі вызваліць палітвязьняў, ня бачу ніякіх перашкод(апроч агітацыі офіса, кр і што там яны прыдумалі) - бяры ды рабі дамову.
Ютуб не працуе ў вас?
08.07.2025
Вопрос, нават я ведаю, чым Зянон займаўся. Адкрыў ютуб, набраў у пошуку і паглядзеў. Ці вы на Расеі жывеце і ў вас ютуб не працуе?
Лагойский
08.07.2025
Ютуб не працуе ў вас?, то есть он снимал видосы для Ютуба? )) Практические шаги можете перечислить? Достаточно трёх самых важных по вашему мнению.
Янка
09.07.2025
Ютуб не працуе ў вас?, калі замест сціслага пераліку дасягненняў пад час эміграцыі Пазняка вы прапануеце нешта праютубіць-загугліць - гэта ёсць найлепшым доказам таго, што ўзгадаць асабліва нічога і няма. Пазняк прапануе зняць санкцыі з беларускага ВПК, які зарабляе на пастаўцы зброі і амуніцыі для расейскай агрэсіі ва Ўкраіне, што б'е па Ўкраіне нашмат мацней, чым ёй дапамагла пара ўжываных пікапаў, якія Пазняк прыцягнуў з ЗША да каліноўцаў.
Ютуб не працуе ў вас?,
09.07.2025
Лагойский , не, ён не здымаў відосы для ютуба. Вы ведаеце, калі ютуб паявіўся? Дзейнасць Пазьняка здымалі іншыя. І выклалі для такіх як вы, якія нічога не ведаюць і гугліць не хочуць. Але вы усё роўна гугліць самастойна не будзеце. Напэўна вам не толькі ютуб запаволілі, але і Гугл забанілі. Магу падказаць іншыя пашуковыя сістэмы.
Ўбь
09.07.2025
Лагойский , мне цікава, што стане з колькасцю каментароў пад такога кшталту артыкулаў, калі п'яніцам з міліцыі спыняць выдаваць загады пісаць абразлівыя выказванні пад пастамі ў СМІ. Напэўна, будуць тупаць ножкамі і крычаць на расейскай мове:"А нас больш нічому ў жыцці не навучылі! У нас таксама ёсць правы! Дайце больш грошай!"
Тлумачэнне па санкцыях
09.07.2025
Янка, Зянон Пазьняк выступае за санкцыі супраць Расеі, расейскага ВПК і тых прадпрыемстваў, якія абслугоўваюць расейскі ВПК. А таксама за персанальныя санкцыі супраць злачынцаў рэжыма, за іх арышт і трыбунал. А таксама за стварэнне беларускага Моссада па іх адлове.
Пры гэтым ён выступае супраць татальных эканамічных санкцый, якія запіхваюць Беларусь у Расею, падпарадкоўваюць беларускую эканоміку расейскай, пераводзяць беларускія прадпрыемствы на заказы з Масквы. І служаць толькі для перадзелу рынкаў, нажыве на перадзеле рынкаў (напрыклад, на санкцыях на Беларуськалій нажыўся расейскі Уралкалій), якія шкодзяць народу (напрыклад, ізаляцыя народа ад заходніх краін, забарона лятаць на самалётах, ездзіць па чыгунцы з Беларусі ў Еўропу, забарона беларускай моладзі вучыцца ў замежных ВНУ, забарона адчыняць банкаўскія рахункі беларусам за мяжой і таму падобнае).
.
09.07.2025
Падкажыце, калі ласка, першакрыніцу, дзе Пазняк сам дае менавіта такое тлумачэнне. (Каб быў падзел паміж санкцыямі ВПК і эканамічнымі, размова пра транспарт, ВНУ і рахункі беларусаў). Калі спасылка не праходзіць, тады дату паведамлення ў фэйсбук або назву інтэрв'ю, дату і СМІ, дзе яно было, з якой хвіліны глядзець. Як тут кажуць, "чытайце першакрыніцы". Паспрабуем прачытаць.
P.S. Падтрымліваю і просьбу пра спіс дасягненняў Пазняка ў эміграцыі. Каб ён ужо быў сфармуляваны Пазняком або яго біёграфам, паплечнікам.
Янка
09.07.2025
Тлумачэнне па санкцыях, пакажыце мяне кагосці з дэмакратычнага асяроддзя, хто агітуе за дывановыя санкцыі супраць беларусаў па прынцыпу грамадзянства. Такія палітыкі сапраўды ёсць на Еўропе, і беларускія дэмсілы няспынна працуюць з імі спрабуючы пераканаць іх. Вось і спападар Пазняк паспрабаваў бы прама звяртацца да адказных за гэта заходніх палітыкаў, бо сумняюся, што прэтэнзіі да Ціханоўскай на гэты конт па беларуску ёсць найбольш эфектыўным сродкам. Татальных эканамічных санкцый ніколі не было. Але 40 адсоткаў беларускай эканоміцы ёсць дзяржаўнай, цэлыя галіны кантралююцца рэжымам, зрабіць на дзяржаўным узроўні фірмы-пракладкі і сфальшаваныя дакументы не стварае ніякай праблемы. У гэтых умовах немагчыма накласці санкцыі, якія б зуісм не чаплялі невінаватых людзей. Пераважная большасць эканамічных санкцый накладзена за вайну і працу на расейскі ВПК. Што ў дадзеным выпадку прапануе Пазняк - стварыць для Расеі санкцыйны дуршляг? На конт Белкалію. Якім чынам санкцыі паўплывалі на становішча шахцёраў? Тыя як атрымлівалі заробкі - так і атрымліваюць. Белкалій ператварыўся ў кампанію са стабільна сімвалічным прыбыткам задоўга да 2020. Бо ўся выручка звыш патрэбаў Белкалію - знікала ў пасярэдніцкіх схематозах. А можа Пазняк ня ведае, якое датычэнне Галаваты мае да сям'і Лукашэнкі? І чаму ў якасці бенефіцыяраў калійных санкцый ўзгадваецца толькі Уралкалій? Канадская PotashCorp і нямецкая K+S Kali таксама выйгралі - дык можа гэта яны ўсё арганізавалі? Я за тое, каб калій здабываўся і прадаваўся празрыста, дакладна без удзелу незразумелых пасярэднікаў з Блізкага Усходу альбо Гуцэріева, а падатак на здабычу карысных выкапняў наўпрост размяркоўваўся па ўсіх беларусах, альбо акумуляваўся на пенсійным рахунку кожнага беларуса ў выглядзе грошаў альбо ліквідных актываў. Ніякага ж сэнсу у эфімерным захаванні рынкаў коштам рабаўніцтва багаццяў беларускіх нетраў для большасці беларусаў няма. На конт Белавія. Пацярпелі грамадзяне ЕЗ, бо захоп лятака стварыў пагрозу іхным жыццям. За гэта ніхто не адказаў, а на раcледванне ICAO у Менску наплявалі. І няма ніякіх гарантый, што гэта не паўторыцца. Таму і санкцыі. Шчыра кажучы, доля беларусаў, якія да санкцый лёталі з Менску ў Еўропу, ніколі не была супастаўляльнай з тым, колькі і х летала з Вільні і Коўны. Пасажырскія чыгуначныя абмежаванні ёсць прамым вынікам міграцыйнай вайны. Я памятаю цягнік Брэст-Тэрэспаль за шмат год да вайны. У ім заўсёды ехала шмат асобаў з Паўночнага Каўказа, якія імкнуліся ў Нямеччыну і ўжо тады стваралі шмат праблем. Большасць з якіх палякі вярталі, але тыя працягвалі спробы. А цяпер уявіце сітуацыю, калі не аўтобус, а цэлы цягнік будзе мэтанакіравана запоўнены мігрантамі з Афрыцы і Блізкага Усходу. Абагульняючы, я б параіў спадару Пазняку і ягоным палечнікам заняцца працай з беларускім грамадствам, а не перакладаць праблемы з хворай галавы на здаровую.
Найперш ге галасі!
09.07.2025
Тлумачэнне па санкцыях, а дайце калі ласка тлумачэнне: 1) Пакажыце, дзе і калі Пазьняк правёў рысу паміж беларускімі "прадпрыествамі ВПК" і прадпрыествамі не ВПК? 2) Пакажыце методыку Пазьняка паводле якой будуць працаваць санкцыі на РФ без санкцый на РБ? 3) Пакажыце механізм гарантый не трапляння падсанкцыйных тавараў ў РФ з Беларусі? Як тут спрацуе Мытны Маюз і ЕАЭС? 4) Што там з абяцанай Смаленскай Канстытуцыяй і прагназаваным далучэннем Смаленшчыны да РБ? Можа і на смаленскую вобласць санкцыі шкодныя, бо "штурхаюць яе ў Расію"?
Спасылка на першакрыніцу
09.07.2025
., спасылкі і цытаты Пазьняка не праходзяць. Шукайце самастойна.
.
09.07.2025
Самастойна менавіта гэта не магу знайсці. (Пры гэтым знаходзіў шмат, у тым ліку, што тут не абмяркоўвалася). І я загадзя напісаў: "Калі спасылка не праходзіць, тады дату паведамлення ў фэйсбук або назву інтэрв'ю, дату і СМІ, дзе яно было, з якой хвіліны глядзець." Не трэба цытату, дастаткова дакладную назву, па якой знайсці адназначна той матэрыял.
Пытанне
09.07.2025
., а вы калі сам пачнеце даваць дакладную назву матэрыяла, дату і з якой хвіліны глядзець? А не вырваныя з кантэксту цытаты, як вы гэта любіце, без спасылкі, без даты, без назвы і без крыніцы?
.
09.07.2025
Даю вельмі часта. Для прыкладу з апошняга: пад артыкуламі "Мігранты атакуюць польскіх памежнікаў каламі з убітымі цвікамі", "Пазняк: Выпускаюць толькі прарасійскіх людзей, а не беларускіх патрыётаў". Там 3 назвы допісаў Пазняка ў фэйсбук і 1 інтэрв'ю "Свабодзе". Калі недзе не хапае і сапраўды Вам цікава, адкуль - пытайцеся, заўсёды адкажу.
І разумееце, што Вы з аргументам "самдурак" выглядаеце слаба? Навошта скардзіцца: маўляў, калі вунь той дрэнны чалавек, якога мы не любім, не дае крыніцы, значыць, і мы, прыхільнікі Пазняка, назло яму, ўсім і сабе не будзем. Дзіцячы садок.
Або проста тых крыніц няма? Тлумачэнні пра віды санкцый прыдуманы прыхільнікамі (тым больш, яны кажуць гэтае сваімі словамі, а не цытатай), а пытаннем дасягненняў за 30 год эміграцыі ніхто не займаўся. Так?
Санкцыі
09.07.2025
Янка, Паліна Шарэнда-Панасюк за татальныя санкцыі ва усіх сферах.
І дзе?
09.07.2025
Янка, ну і дзе вашы санкцыі на самалёты і запчасткі для самалётаў Лукашэнкі? Чаму ён і яго сямейка свабодна лётаюць па усім свеце?
Тлумачэнне па санкцыях
09.07.2025
Найперш ге галасі! , Беларуськалій, малочная прамысловасць, Белавія не выпускаюць прадукцыю для расейскага ВПК.
[Зрэдагавана]
Найперш не галасі,
09.07.2025
Тлумачэнне па санкцыях, вы і ёсць Зянон Пазьняк? Дзе методыкі і гарантыі Пазьняка? Спасылачку.
Амитриптилин
08.07.2025
Неўзабаве пачне лайном у людзей кідацца, у літаральным сэнсе. Той выпадак, калі легенда пераўтварылася ў брыдоту. Ганьба.
Белае паліто
08.07.2025
Амитриптилин , дык і так усё ў лайне
Ну-ну
08.07.2025
Амитриптилин, у Вас вельмі трапны, характэрны нікнэйм. Зычу таго, што Вы ў ім напісалі, рэгулярна прымаць дзеду Зэнку (праўда, давядзецца купіць даражэйшы пакет NFZ або прыватную страхоўку). Можа пачне нарэшце нешта разумнае казаць...
Незянонавец
08.07.2025
І я ,так сама, падтрымліваю Зянона.
Андрусь
08.07.2025
Хочу заметить,что когда выходят одни политвязни,садятся другие. Там в чем же стратегия лапидарных гениев?Побольше беларусов прогнать через тюрьмы? П.с Самому позняку насрать на палитвязняу,он их использует как риторику.
Пытанне
08.07.2025
Андрусь, а ў чым стратэгія мудрамаскоўцаў? Каб і гэтыя не выйшлі і новыя селі?
Мяу
08.07.2025
Андрусь, Пазняку насраць на палітвязняў, сапраўды? Ці не ён у 2020 годзе папярэджваў, што будуць масавыя рэпрэсіі і трэба берагчы людзей, а не падстаўляць іх пад сілавікоў, што гэтым усё скончыцца? Ён культурны і адукаваны чалавек, які цудоўна ведае ўладу ў РБ і на што яна здольная, лепш чым усе вы разам узятыя. Ён не жыве на гранды і не задавальняе інфармацыйны шум з мэтай іх атрымання. Ён паслядоўны ў сваёй пазіцыі і ні разу ад яе не адступіў. Трэба б да яго прыслухоўвацца, але куды там - ізноў рэжым тапкамі закідаць вырашылі, ой пардон - блогамі ў сацсетках ударым па рэжыме і гучней пакрычым на мітынгах, трэба толькі зноў паверыць Сярожу і грошы яму сабраць. Юры Захаранка, Зміцер Завадскі, Віктар Ганчар і Анатоль Красоўскі і не толькі яны, пацікаўцеся хто гэта такія і што з імі здарылася – Пазняк ведае, а вы – не, раз вырашылі мірным шляхам з рэжымам пацягацца. Сярожа не ведае, не ведаў нічога і не хоча ведаць, а лезе зноў руліць. Тьфу - іспанскі сорам проста.
Адрусь
08.07.2025
Пытанне , тюрьмы не резиновые. Именно поэтому не растет количество политических заключенных. Но как только выходят одни,садятся новые.
Гума
09.07.2025
Адрусь, Беларускія турмы-"резіновые".
Адрусь
08.07.2025
Мяу, Красовский,Захаренко,Гончар были членами ОГП и паплечниками Лебедько которого Позняк паносит.А завадский вообще на орт работал. Так же Тихановский к примеру отсидел 5 лет в одиночке,но он для паздняка лайно.
Снимите маски
08.07.2025
Мяу, гучней пакрычым на мітынгах, і маски, снимите маски и кричите Ти-ха-нов-ский". Каб у губазіка не было сумневаў, ці не выпадковы які паляк прыйшоў паглядзець. Каб наверняка.
Магілёў мая мара
08.07.2025
Мяу, у 2020 Пазняк нікога аб гэтым не папярэджваў. Аб гэтам папярэджваў (хто б вы падумалі?) Макей. Не трэба прыпісваць Пазьняку тое, чаго ён не рабіў, роўна як і ставіць у заслугу тое, што разумее кожны школьнік - гэта пра зніклых, забітых рэжымам людзей. Але абражаць Ціханоўскага за тое, што ён размаўляе (бач ты, асмеліўся) - гэта непрыстойна, нявыхавана і непрадуктыўна. Агідна становіцца
Лапідар
08.07.2025
Мяу, Пазьняк робіць ахвяры прычынай рэпрэсій, бо дурныя, не бачаць нацыянальных інтарэсаў у акупацыйнага рэжыма, Трампа не любяць, як ен
ь
09.07.2025
Мяу, мой ты зайка, не на гранты жыве яго пазьняк, а нашто ж менавіта ён усё жыццё і жыў, як не на спансаваныя грошы? за 30 год паказаў сябе, як палітычная нікчэмнасць, прывід былога, што ён цяпер сабе думае, нікому не цікава, бо акрамя вылівання на нічым непавінных людзей памыяў, ён зрабіў і можа зрабіць - НУЛЬ. Акрамя гадкага непрымальнага стаўлення да людзей ад пазняка нічога не засталося.
Адрусь
08.07.2025
Зенон Позняк очень глупый человек. Например он за диалог с режимом лукашенко,якобы для того,что бы сохранить независимость Беларуси. Однако эталоном независимости Беларуси для лукашистов является бсср.
Андрусь
08.07.2025
Адрусь, предложат ему воглавить союзное государство и прощай Республика Беларусь. Главное предложить нужную цену. Он любит власть.
Вася
08.07.2025
Адрусь, паразумней цябе будзе, хоць без памылак піша
Андрусь
08.07.2025
Адрусь, для лукашенко независимость пустой звук. Если ему предложить за независимость нужную цену,то завтро ее не будет.
Адрусь
08.07.2025
Адрусь, я не думаю,что Зенон Позняк агент режима. Просто он интелектуальное ничтожество недостойное вести Беларусов к свабоде.
Пытанне
08.07.2025
Адрусь, а вы супраць? Вам По фіг, што хутка можа не стаць Беларусі, а будзе рэгіён Расеі? Будзеце расейскі пашпарт атрымліваць?
Архивариус
09.07.2025
Адрусь, Мой юный друг,в БССР за взятки и валютные операции полагалась высшая мера-расстрел.Не фантазируйте,когда рядом взрослые люди и побольше слушайте,поменьше говорите.
Кальян
09.07.2025
Адрусь, Зенон Пазьняк - очень умный человек. Я считаю, это самый умный белорусский политик, и сейчас, и вообще. К сожалению, он зациклен на белорусском языке, поэтому мне с ним не по пути, а ему - со мной
Андрусь
08.07.2025
Вася, Миндоуг вообще писать не умел.
Пагоня
09.07.2025
Андрусь, Мы уже поняли что ты круче Миндоуга .
Адрусь
09.07.2025
Пагоня, ну уж покруче лапидарного. По крайней мере умнее и порядочнее.
Заўвага
09.07.2025
Адрусь, парадачныя беларусы не будуць г.ном паліваць заснавальніка беларускай Незалежнасці, як гэта робіце вы.
Андрусь
08.07.2025
Адрусь, например он приписывает себе достижения Беларусью независимости. Однако беловежские соглашения подписывал Шушкевич.
[Зрэдагавана]
[Зрэдагавана]
Пішыце па-беларуску
08.07.2025
Адрусь, да якой свабоды вы хочаце прыйсці на каланіяльнай мове?
чтовы
09.07.2025
Адрусь, та ладно - он просто гениальнейший гений по сравнению со своими сторонниками
Андрусь
08.07.2025
Андрусь, да он вел какую то деятельность в конце 80х начале 90х. Но это не значит,что это деятельность привела к независимости. Вспомните,когда освободили Шаренду-Панасюк,он говорил,что это он ее освободил.
Учите матчасть
08.07.2025
Андрусь, Белове́жские соглаше́ния — неофициальное наименование «Соглашения о создании Содружества Независимых Государств», подписанного 8 декабря 1991 года Республикой Беларусь, РСФСР и Украиной как государствами — учредителями Союза ССР, подписавшими Договор об образовании СССР. В Соглашении констатировалось прекращение существования Союза ССР как «субъекта международного права и геополитической реальности» и заявлялось о создании Содружества Независимых Государств.
Никакого отношения к независимости не имеет. СНГ это просто СССР 2.0.
Дзякуй Пазьняку за Незалежнасць
08.07.2025
Андрусь, Зянон Пазьняк вёў не "какую-то деятельность", а менавіта тую, якая прывяла Беларусь да Незалежнасці.
Адрусь
08.07.2025
Дзякуй Пазьняку за Незалежнасць, и какие его действия привели к независимости? Конкретно по пунктам перечесляйте.
Дзякуй Пазьняку за Незалежнасць
08.07.2025
Адрусь, каманда Пазьняка распрацавала дакумент Дэкларацыя аб Незалежнасці. І фактычна прымусіла прагаласаваць за яго тых, хто ніякай незалежнасці не жадаў.
.
09.07.2025
Распрацавала не Дэкларацыю, а праект Дэкларацыі. Усяго было 3 праекта, гэты самы непапулярны ў ВС. Дэпутаты прагаласавалі за іншы праект - праект камісіі, які пасля і абмяркоўвался (у тым ліку дэпутатамі БНФ). Прымушаць прагаласаваць сваім сыходам не было неабходнасці, бо з самага пачатку большасць нават тых дэпутатаў (камуністаў, наменклатуры) была за незалежнасць. Спрэчкі ішлі па фармуліроўках, не па самому прынцыпу незалежнасці. Іншых варыянтаў і не заставалася, бо не магла БССР застацца ў СССР, калі нават РСФСР адтуль выйшла перад тым.
Адрусь
09.07.2025
Дзякуй Пазьняку за Незалежнасць, как прымушала?
Дзякуй Пазьняку за Незалежнасць
09.07.2025
Адрусь, даў вам тры спасылкі, глядзіце відэа.
Адрусь
09.07.2025
Учите матчасть, забавно если снг ссср 2.0 как Молдова являясь членом снг интегрируется в ЕС?
Ну-ну
08.07.2025
Пішыце па-беларуску, да якой свабоды хоча прыйсьці расейскамоўны лукашысцкі памагаты Голубеў, былы паплечнік дзеда Зэнка? Да якой свабоды хоча прыйсьці расейскамоўны Усов, які нават прозьвішча сваё да нядаўняга часу трансьлітараў з маскоўскай?
Адрусь
08.07.2025
Пішыце па-беларуску , объясню. Белорусы в Беларуси за белорусскую мову подвергаются дискриминации. Поэтому пользоваться белорусской не могу. А лицемерить,переключаясь на белорусскую ради коментария на нн не хочу. Я перейду на белорусский,просто не фарсирую события.
Пішыце па-беларуску
08.07.2025
Ну-ну , Павел Усаў беларускамоўны, інтэрв'ю дае па-беларуску, пасты піша па-беларуску. Усіх беларускіх палітыкаў і грамадскіх дзеячоў заклікае прамаўляць па-беларуску. А пра сваё прозвішча ён распавядаў, што прозьвішча яго дзядоў Ус. Канчатак дадалі савецкія русіфікацыйныя ўлады, якія ўсім народам перапісвалі прозвішчы ў дакументах. Напрыклад Бердымухамед-ов.
Найперш не галасі!
09.07.2025
Пішыце па-беларуску , "Ус" не можа быць беларускім прозвішчам ад дзядоў. Ад дзядоў быў бы "Вус", прыстаўны зычны тут непазбежны. Усов расказвае нам байкі нават не засвоіўшы школьную праграму пісьменнасці.
М
10.07.2025
Пішыце па-беларуску , у тэлеграме да нядаўняга часу Усаў пісаў па-расейску
Пытанне
08.07.2025
Адрусь, калі вы на беларускім сайце напішаце камент па-беларуску, гэта будзе для вас ліцемеріем? Вы ж тут на сайце не сярод лукашыстаў, якія дыскрымінуюць за беларускую мову, а сярод сваіх, сярод беларусаў. Ці не? Не сярод сваіх?
Адрусь
08.07.2025
Пытанне , камент адзин магчыма написаць,але заусёды памиж дзвюмя рэжимами пераключацца нязручна. Пишу шмат каментау таму на русскай.
Пішыце па-беларуску
08.07.2025
Адрусь, пішыце па-беларуску тымі літарамі, якія ёсць. Няма праблем. Справа не ў літарах. Некаторыя лацінкай пішуць, але па-беларуску.
Фідэль КАСТА
08.07.2025
Сказать по чесноку - вы уже все "абрыдлі" по самое не балуйся. Ведёте себя как какие то студенты - второкурсники. Инфантилы... Какой дикий испанский стыд.
Позняк перешел к оскорблениям Тихановского: «Существо тарабанит все время»
"Зянон Пазняк: Зараз інтарэсы рэжыму ў нейкай ступені супадаюць з нацыянальнымі інтарэсамі"
I я даўно тут пра гэта пішу, нашы расейскамоўныя постмадэрністы не любяць Вольную Беларусь, мараць пра бізун Навальнага - Пушкіна і танную нафту , з балямі і французскімі булкамі
Гэтыя дзве істоты - вусатая і лапідарная тарабаняць разам ужо больш за 30 год, працуюць у пары, адзін у нутры краіны другі звонку, віншуюць з днём народзінаў. І інтарэсы і іх супадаюць.
1. Перакананасць у сваёй выключнасці
Пазняк часта прэзентуе сябе як адзінага сапраўднага абаронцу беларускай справы, носьбіта «праўды», «маральнай чысціні» і «непадкупнасці». Ён, паводле сваіх заяў, бачыць сябе ледзь не прароцкай фігурай, якая адзіная разумее, што адбываецца з Беларуссю.
2. Ідэалізацыя сябе і дыскрэдытацыя іншых
Ён схільны абясцэньваць іншых палітычных дзеячаў, нават былых саюзнікаў, называючы іх здраднікамі ці агентамі Масквы. Гэта сведчыць пра цяжкасці ў прызнанні таго, што існуюць іншыя годныя і патрыятычныя людзі з альтэрнатыўным поглядам.
3. Культ асобы
У вакол яго дзейнасці, асабліва сярод прыхільнікаў, можна заўважыць культ асобы. Ягоныя артыкулы часта будуюцца вакол я, мой шлях, мая праўда, што сведчыць пра цэнтраванасць на сабе. Ён рэгулярна публікуе звароты, дзе гаворыць не толькі як палітык, а як маральны суддзя.
4. Недавер да іншадумцаў і крытыкаў
Нарцысічныя асобы часта рэагуюць на крытыку з варожасцю. Пазняк схільны трактаваць любыя рознагалоссі як напад на сябе ці здраду нацыянальным інтарэсам. Ён адмаўляе магчымасць канструктыўнага дыялогу, калі пункт гледжання адрозніваецца ад ягонага.
Параноідныя рысы:
1. Празмерная падазронасць
Ён часта не давярае нават тым, хто падзяляе падобныя з ім ідэі — калі яны не згодны з дэталямі, іх можна абвясціць здраднікамі. Гэта сведчыць пра нізкі ўзровень талерантнасці да іншадумства.
2. Ізаляванасць і “чысціня”
Усё, што не адпавядае ягонай лініі — лічыцца кампрамісам або здрадай. Ён дзейнічае нібыта з «вежы маральнай чысціні», не ўваходзячы ў кааліцыі. Сустракаецца толькі ў аднадумцамі і больш ні кім.
3. Матывы здрады паўсюль
Пазняк часта выкарыстоўвае тэрміны тыпу здрада, агенты, ворагі народа, што паказвае на манеру мыслення з выразным "мы супраць іх".
[Зрэдагавана]
Ці вы на Расеі жывеце і ў вас ютуб не працуе?
Дзейнасць Пазьняка здымалі іншыя. І выклалі для такіх як вы, якія нічога не ведаюць і гугліць не хочуць.
Але вы усё роўна гугліць самастойна не будзеце. Напэўна вам не толькі ютуб запаволілі, але і Гугл забанілі. Магу падказаць іншыя пашуковыя сістэмы.
Пры гэтым ён выступае супраць татальных эканамічных санкцый, якія запіхваюць Беларусь у Расею, падпарадкоўваюць беларускую эканоміку расейскай, пераводзяць беларускія прадпрыемствы на заказы з Масквы. І служаць толькі для перадзелу рынкаў, нажыве на перадзеле рынкаў (напрыклад, на санкцыях на Беларуськалій нажыўся расейскі Уралкалій), якія шкодзяць народу (напрыклад, ізаляцыя народа ад заходніх краін, забарона лятаць на самалётах, ездзіць па чыгунцы з Беларусі ў Еўропу, забарона беларускай моладзі вучыцца ў замежных ВНУ, забарона адчыняць банкаўскія рахункі беларусам за мяжой і таму падобнае).
Калі спасылка не праходзіць, тады дату паведамлення ў фэйсбук або назву інтэрв'ю, дату і СМІ, дзе яно было, з якой хвіліны глядзець.
Як тут кажуць, "чытайце першакрыніцы". Паспрабуем прачытаць.
P.S. Падтрымліваю і просьбу пра спіс дасягненняў Пазняка ў эміграцыі. Каб ён ужо быў сфармуляваны Пазняком або яго біёграфам, паплечнікам.
Татальных эканамічных санкцый ніколі не было. Але 40 адсоткаў беларускай эканоміцы ёсць дзяржаўнай, цэлыя галіны кантралююцца рэжымам, зрабіць на дзяржаўным узроўні фірмы-пракладкі і сфальшаваныя дакументы не стварае ніякай праблемы. У гэтых умовах немагчыма накласці санкцыі, якія б зуісм не чаплялі невінаватых людзей. Пераважная большасць эканамічных санкцый накладзена за вайну і працу на расейскі ВПК. Што ў дадзеным выпадку прапануе Пазняк - стварыць для Расеі санкцыйны дуршляг?
На конт Белкалію. Якім чынам санкцыі паўплывалі на становішча шахцёраў? Тыя як атрымлівалі заробкі - так і атрымліваюць. Белкалій ператварыўся ў кампанію са стабільна сімвалічным прыбыткам задоўга да 2020. Бо ўся выручка звыш патрэбаў Белкалію - знікала ў пасярэдніцкіх схематозах. А можа Пазняк ня ведае, якое датычэнне Галаваты мае да сям'і Лукашэнкі? І чаму ў якасці бенефіцыяраў калійных санкцый ўзгадваецца толькі Уралкалій? Канадская PotashCorp і нямецкая K+S Kali таксама выйгралі - дык можа гэта яны ўсё арганізавалі? Я за тое, каб калій здабываўся і прадаваўся празрыста, дакладна без удзелу незразумелых пасярэднікаў з Блізкага Усходу альбо Гуцэріева, а падатак на здабычу карысных выкапняў наўпрост размяркоўваўся па ўсіх беларусах, альбо акумуляваўся на пенсійным рахунку кожнага беларуса ў выглядзе грошаў альбо ліквідных актываў. Ніякага ж сэнсу у эфімерным захаванні рынкаў коштам рабаўніцтва багаццяў беларускіх нетраў для большасці беларусаў няма.
На конт Белавія. Пацярпелі грамадзяне ЕЗ, бо захоп лятака стварыў пагрозу іхным жыццям. За гэта ніхто не адказаў, а на раcледванне ICAO у Менску наплявалі. І няма ніякіх гарантый, што гэта не паўторыцца. Таму і санкцыі. Шчыра кажучы, доля беларусаў, якія да санкцый лёталі з Менску ў Еўропу, ніколі не была супастаўляльнай з тым, колькі і х летала з Вільні і Коўны.
Пасажырскія чыгуначныя абмежаванні ёсць прамым вынікам міграцыйнай вайны. Я памятаю цягнік Брэст-Тэрэспаль за шмат год да вайны. У ім заўсёды ехала шмат асобаў з Паўночнага Каўказа, якія імкнуліся ў Нямеччыну і ўжо тады стваралі шмат праблем. Большасць з якіх палякі вярталі, але тыя працягвалі спробы. А цяпер уявіце сітуацыю, калі не аўтобус, а цэлы цягнік будзе мэтанакіравана запоўнены мігрантамі з Афрыцы і Блізкага Усходу.
Абагульняючы, я б параіў спадару Пазняку і ягоным палечнікам заняцца працай з беларускім грамадствам, а не перакладаць праблемы з хворай галавы на здаровую.
1) Пакажыце, дзе і калі Пазьняк правёў рысу паміж беларускімі "прадпрыествамі ВПК" і прадпрыествамі не ВПК?
2) Пакажыце методыку Пазьняка паводле якой будуць працаваць санкцыі на РФ без санкцый на РБ?
3) Пакажыце механізм гарантый не трапляння падсанкцыйных тавараў ў РФ з Беларусі? Як тут спрацуе Мытны Маюз і ЕАЭС?
4) Што там з абяцанай Смаленскай Канстытуцыяй і прагназаваным далучэннем Смаленшчыны да РБ? Можа і на смаленскую вобласць санкцыі шкодныя, бо "штурхаюць яе ў Расію"?
І я загадзя напісаў: "Калі спасылка не праходзіць, тады дату паведамлення ў фэйсбук або назву інтэрв'ю, дату і СМІ, дзе яно было, з якой хвіліны глядзець."
Не трэба цытату, дастаткова дакладную назву, па якой знайсці адназначна той матэрыял.
А не вырваныя з кантэксту цытаты, як вы гэта любіце, без спасылкі, без даты, без назвы і без крыніцы?
Там 3 назвы допісаў Пазняка ў фэйсбук і 1 інтэрв'ю "Свабодзе".
Калі недзе не хапае і сапраўды Вам цікава, адкуль - пытайцеся, заўсёды адкажу.
І разумееце, што Вы з аргументам "самдурак" выглядаеце слаба? Навошта скардзіцца: маўляў, калі вунь той дрэнны чалавек, якога мы не любім, не дае крыніцы, значыць, і мы, прыхільнікі Пазняка, назло яму, ўсім і сабе не будзем. Дзіцячы садок.
Або проста тых крыніц няма? Тлумачэнні пра віды санкцый прыдуманы прыхільнікамі (тым больш, яны кажуць гэтае сваімі словамі, а не цытатай), а пытаннем дасягненняў за 30 год эміграцыі ніхто не займаўся. Так?
[Зрэдагавана]
Дзе методыкі і гарантыі Пазьняка?
Спасылачку.
Там в чем же стратегия лапидарных гениев?Побольше беларусов прогнать через тюрьмы?
П.с
Самому позняку насрать на палитвязняу,он их использует как риторику.
Так же Тихановский к примеру отсидел 5 лет в одиночке,но он для паздняка лайно.
Каб у губазіка не было сумневаў, ці не выпадковы які паляк прыйшоў паглядзець. Каб наверняка.
Например он за диалог с режимом лукашенко,якобы для того,что бы сохранить независимость Беларуси. Однако эталоном независимости Беларуси для лукашистов является бсср.
[Зрэдагавана]
[Зрэдагавана]
Но это не значит,что это деятельность привела к независимости.
Вспомните,когда освободили Шаренду-Панасюк,он говорил,что это он ее освободил.
Никакого отношения к независимости не имеет.
СНГ это просто СССР 2.0.
Прымушаць прагаласаваць сваім сыходам не было неабходнасці, бо з самага пачатку большасць нават тых дэпутатаў (камуністаў, наменклатуры) была за незалежнасць. Спрэчкі ішлі па фармуліроўках, не па самому прынцыпу незалежнасці.
Іншых варыянтаў і не заставалася, бо не магла БССР застацца ў СССР, калі нават РСФСР адтуль выйшла перад тым.
Усіх беларускіх палітыкаў і грамадскіх дзеячоў заклікае прамаўляць па-беларуску.
А пра сваё прозвішча ён распавядаў, што прозьвішча яго дзядоў Ус.
Канчатак дадалі савецкія русіфікацыйныя ўлады, якія ўсім народам перапісвалі прозвішчы ў дакументах.
Напрыклад Бердымухамед-ов.
Усов расказвае нам байкі нават не засвоіўшы школьную праграму пісьменнасці.
Вы ж тут на сайце не сярод лукашыстаў, якія дыскрымінуюць за беларускую мову, а сярод сваіх, сярод беларусаў.
Ці не? Не сярод сваіх?