Комментарии к статье

Федута: Мы были в плену у инопланетян

  • Імя
    18.12.2025
    Памыляецеся, пане Аляксандр. Вы патрапілі ў палон да русского міра, які ўласнаруч усё жыццё й будавалі на Беларусі. Пушкіны-уюшіны - ці вартыя яны пакут і смерцяў?
  • Цырк
    18.12.2025
    Імя, Яны былі ў палоне ў дыктатара Лукашэнкі. Прычым тут Пушкін? Redefine your enemy.
  • пушкініст пра іншых пушкіністаў (са зброяй), Что возмутило вас? волнения Литвы? Оставьте
    18.12.2025
    Імя, +1.
    адзін іншапланецян (пушкініст) пра іншых іншапланецян ( пушкіністаў са зброяй)
    "О чем шумите вы, народные витии?
    Зачем анафемой грозите вы расеи (імпеерыі) ?
    Что возмутило вас? волнения Литвы?
    Оставьте: это спор славян между собою,
    Домашний, старый спор, уж взвешенный судьбою,
    Вопрос, которого не разрешите вы."
  • 11
    18.12.2025
    Цырк, он продукт СССР, т.е. русского мира
  • Імя
    18.12.2025
    Цырк, ніякі лукашэнка немажлівы без русского міра ў галовах, як і русскій мір - без лукашэнак.
  • А Лукашэнка (і усе мы Беларусы) не ў імперскім палоне пушкіна , дугіна, путіна?
    18.12.2025
    Цырк,
    "Яны былі ў палоне ў дыктатара Лукашэнкі. Прычым тут Пушкін?"

    А Лукашэнка (і усе мы Беларусы) не ў імперскім палоне пушкіна , дугіна, путіна, навальнага ? [Рэд. Выдалена]

    [Зрэдагавана]
  • Цырк
    18.12.2025
    11, Федута?
  • Цырк
    18.12.2025
    11, Прабачце, ці гэта Пушкін - прадукт СССР?
  • Цырк
    18.12.2025
    11, Калі прытрымлівацца вашай логікі, то ўсe, каму больш за 35 - прадукт СССР, а каму менш - прадукт лукашызму.
  • так пушкін - Бальшавіцкі імперыялізм
    18.12.2025
    Цырк,
    "Прабачце, ці гэта пушкін - прадукт СССР? "

    так , Бальшавіцкі імперыялізм, ў нас шляхецкае мастацтва забаранялі , а дваравых імперыялістаў маскоўскіх прасоўвалі мільённым друкам, і не толькі ў эсэсэры, а за мяжой таксама
  • ОМ
    18.12.2025
    Цырк, як ні дзіўна - так. Культ Пушкіна ініцыяваў Сталін, да стагоддзя гібелі паэта. Ну і пайшло-паехала. Ужо ў СССР Пушкін зрабіўся сымбалям імпэрскага ўплыву, а сёньня абаронай "мовы Пушкіна" апраўдываецца каланіяльная экспансія.
  • 5 лыжак заціркі
    18.12.2025
    так пушкін - Бальшавіцкі імперыялізм,

    цалкам згодны, імперскі дызайн бальшавіцкай імперыі :

    маскоўская імерыя: балі , французскія булкі наташа ростова , пушкін

    ВКЛ/БНР/Беларусь : 5 лыжак заціркі
  • Поплакав поўжінать селі
    18.12.2025
    5 лыжак заціркі, ...капуста да с хлебом квасок...
  • Цырк
    18.12.2025
    ОМ, Сапраўды, дзіўна.
  • Цырк
    18.12.2025
    Імя, Дык яго ў 94-м, у эпоху адраджэння, масквічы абралі?
  • Імя
    18.12.2025
    Абрала большасць насельніцтва з русскім міром у галовах, якому паабяцалі на каленах паўзці ў расею.

    І потым яно ж утрымвала на шыі 30 год. Спачатку было "хочым жыць как па перваму каналу паказывают" і "каму жэ мы нужны без рассіі", а потым - "а што мы можым сделаць, его же масква поддержывает"!

    А чаму вы задаеце наіўныя, дзіцячыя пытанні?
  • Žvir
    18.12.2025
    Цырк, saŭkí abrali. Heta, jak maskvičy, tolki sa znakam jakaści...
  • Цырк
    18.12.2025
    Імя, Проста хацеў атрымаць аргумэнтаваны, аўтарытэтны адказ.
  • Цырк
    18.12.2025
    Імя, А потым нечакана мільён чалавек выйшлі на вуліцы, скандуючы "Ціханаўскі наш прэзідэнт!"?
  • Імя
    18.12.2025
    Цырк, а якая сувязь з тэмай? Якую думку вы пытаецеся прасунуць?
  • Цырк
    18.12.2025
    Žvir , То бок, саўкі-беларусы? А ў 2020-м - таксама яны галасавалі, ці нейкія зусім іншыя людзі?
  • Žvir
    18.12.2025
    Цырк, saŭki nia majuć nacyjanalnaści, heta substancyja prapitanaja saŭdepaŭskaj, a nie nacyjanalnaj śviadomaściu, formuła "starejšy brat/małodšy", dzie "małodšym" nakanavana było z časam sčeznuć siarod "starejšych", što padavałasia im, jak asablivy honar.
    A ŭ 2020-m hałasavała novaje pakalennie, nie pravendžanaje saŭkom, čyj vybar spynili nieprychavanym hvałtam.
    Chto jany, jakoj śviadomaści, - vam padkaža koler vulic haradoŭ Biełarusi ŭ žniŭni-śniežni 2020-ha,.. kali vy, kaniečnie, nie ślapy i nie prykidvajeciesia (z vialikaj imaviernaściu) durniem ... :)))
  • Імя
    18.12.2025
    Žvir , а прычым тут савок (чарговая інкарнацыя маскоўшчыны)? Крызіс ідэнтычнасці ў тутэйшых нашмат раней пачаўся.
  • Žvir
    18.12.2025
    Імя, jakaja roznica, kali jon, kryzis identyčnaści, pačaŭsia, chiba heta maje/mieła značennie, u kantekscie razmovy? Na momant vybaraŭ 1994 jon byŭ.

    Balšynia hramadztva znachodziłasia ŭ miežach šablonu savieckaha uspryniaccia žyccia. U hetym sensie to byŭ saviecki narod, jakim jon siabie ŭsprymaŭ, bo nikoli va ŭłasnaj pamiaci nia mieŭ alternatyvy, a nacyjanalnaść jon mieŭ dziela ankiety (heta paćviardžajuć pierapisy nasielnictva taho času) . Niejak tak.
  • Імя
    19.12.2025
    Žvir , корань не ў савеччыне. Саўка няма 35 гадоў.
  • Žvir
    19.12.2025
    Імя, nu, dyk i hramadstva inšaje. Ci vy nia bačycie ? U Łukašenki niama navat mizernaha šancu na peraabrannie pry ŭmovach svabodnych vybaraŭ, tołki hvałt.
  • Імя
    19.12.2025
    Žvir , што тычыцца тэмы нашай размовы, то нічога не змянілася. Грамадства тое ж самае рускамірнае, і шукае альтэрнатыву Лукашэнку ў русском міре. Вядома ж, марна. Савок здох, а рабства засталося, самаадчуванне другаснасці засталося.
  • Žvir
    19.12.2025
    Імя, a čym vy heta pacvierdzicie ?

    1)Na apošnich vybarach nieruskamirnych kandydataū nie bylo, i nie tamu, što ich u pryncypie niama, i što ich niama kamu padtrymac svaim vybaram...

    2)Alie ruskamirnyja nia stanuc` pad biel-čyrvona-biely sciah, a pad tym sciaham u 2020 byli miljony. Hety fakt pacviardžaje majo mierkavannie, a nie vašaje.
  • Імя
    19.12.2025
    Žvir, 1) і што?

    2) вельмі лёгка ставалі, і хадзілі, як і ў Хабараўску пад сваімі рэгіянальнымі сцягамі. Што, вядома ж, не рабіла тых нерасейцамі. Так і нашых БЧБ-сімволіка з грона рускамірных ніяк не выключае. І пачалося гэта задоўга да саўка: русскій штык, русская школа… І аніякіх зменаў за 30 год у гэтым плане не адбылося, акрамя негатыўных. Так, Лукашэнка адыграў ролю, але ж яна не вырашальная.
  • Žvir
    19.12.2025
    Імя,
    1) I to, što vam niama čym paćvierdzić svajo vykazvannie.

    2) Vy zabyvajecie, što była čyrvona-zialenaja alternatyva, pad jakuju navat kamfortnymi aŭtobusami sprabavali vazić. Byla alternatyva z jakoj vystupaŭ Cichanoŭski, byla alternatyva ŭ vyhladzie symbalaŭ haradoŭ dy rehijanalnych administracyj... Byŭ šyroki vybar. Usio ź liku niezabaronienych, i nie pradstaŭlaŭšych niebiaśpieku(!), symbalaŭ.
    Ale ludzi stali pad biel-čyrvona-bielyja ściahi, biez prymusu i volna, nia hledziačy na šmathadovyja vysiłki režymu zhanbić i ašelmavać nacyjanalny ściah, i nia hledziačy na niebiaśpieku(!) jaho vykarystannia.
    U hetym vidavočniejšaja prykmieta a) atajasamlennia, i b) atajesamlennia nie z ruskim śvietam, jakuju nichto nie zmoža praihnaravać.
  • Імя
    19.12.2025
    Žvir , 1) гэта недарэчны набор словаў, а не думка, таму я і пытаюся

    2) Ізноў той жа тэзіс, і адказ будзе той жа. Ідэя, што тутэйшы пад нацыянальным сцягам чароўным чынам ператварыцца ў беларуса - гэта тыповае магічнае мысленне. Тым больш, што зваротны прыклад перад вачыма: напачатку 1990-х уся краіна хадзіла пад БЧБ і Пагоняй, а потым прагаласавала за Лукашэнку, які абяцаў паўзці на каленах да Масквы. Сімволіка - гэта добры дадатак да сутнасці, але не сутнасць.
  • Žvir
    19.12.2025
    Імя, 1) vy stracili nitku i pasliadoŭnaść ułasnych razvahaŭ, praz heta arhumienty apanenta pačynajuć pradstaŭlać dla vas prosta nabor słoŭ. Na dapamohu nie raźličvajcie,.. chacia, ułasna, maje kamentary i jość toj dapamohaj vam. Ale, jaje "prachadzimaść", jak i ŭ vypadku z hukam, zaliežyć ad taŭščyni vašaj "ściany"/"brani"...:

    2) Da taho ž pačali žamanničać, što było čakana. U 1990-ja chadzić pad biel-čyrvona-bielym ściaham była hatova zusim nie ŭsia kraina, a prykladna ŭ toj praporcyi, u jakoj vykazałasia za niezaležnaść na referendumie u 1991 hodzie.
    Savok nia byŭ addany nijakamu ściahu, nijakim pierakananniam, jamu było pofik, savok adviarhaŭ luboha, chto išoŭ da jaho z dumkaj, jakaja patrabavała niejkaha abudžennia asoby. Papulizm z abiacanniami byli samym lepšym zmieścivam dla ich pazbaŭlenych funkcyi krytyčnaha myslennia hłuzdoŭ, pry tatalnaj adsutnaści razumiennia adkaznaści, i hatoŭnaści da adkaznaści, za svoj vybar,.. kali nie pierad saboj, dyk chacia b pierad svaimi dziećmi/unukami...
    U 2020-m na vybary, išło ŭžo inšaje hramadztva, i dalejšyja padzieji heta paćvierdzili. Paŭtaracca nia budu, napisaŭ u papiarednim kamientary, ale dadam, što stać pad bieł-čyrvona-bieły sciah jość znakam jašče i achviarnaści ludziej 2020.

    Byvajcie.
  • Імя
    20.12.2025
    Žvir , 1) "Зліў залічаны", так бы мовіць.

    2) Ізноў набор перакручванняў. У 90-м можа і ня ўсе былі гатовыя, але ў 91-м хадзілі ужо ўсе, і бяз вялікіх драм. Але сімволіка не рабіла са змаскаленнага тутэйшага беларуса ані тады, ані цяпер. У 20-м большасць хацела умоўнага Ціхарыку замест абрыдлага Лукашэнкі, але не выбрацца з-пад чужынскага гнёту да нармальнага жыцця без аглядкі на ўсход. Нават не разумелі, пра што гаворка. Самы папулярны енк быў "нінада нас дзіліць этім вашым езыком!" ды "што вы імееце проців рассіі". Нават цяпер становішча збольшага такое ж. Гэтыя людзі ніякія не "саўкі" (шмат з іх саўка і не памятаюць), але яны тыя самыя "расейцы са знакам качыства", што і ў 90-х, толькі з айфонамі.

    Еўрапезацыя грамадства - гэта беларусізацыя. А значыць, перш за ўсё, унутраная праца, на якую ужо на працягу дзесяцігоддзяў стабільна гатовая толькі прыблізна пятая частка насельніцтва. І тое, толькі гатовая, але пераважна яе не робіць. Прыйдзе Пазьняк і ўсіх прымусіць, ага.
  • Цырк
    18.12.2025
    А Лукашэнка (і усе мы Беларусы) не ў імперскім палоне пушкіна , дугіна, путіна? , Вы зараз сур'ёзна Пушкіна і Дугіна праз коску напісалі? Якая ў вас адукацыя?
  • Цырк
    18.12.2025
    А Лукашэнка (і усе мы Беларусы) не ў імперскім палоне пушкіна , дугіна, путіна? , Дык Лукашэнка таксама ахвяра?
  • Так што, Лукашэнкі , Пазьняк і змагары павіны за нас праводзіць дэкаланізацыю?
    19.12.2025
    Цырк, безумоўна і ён таксама , спадар, Так што, Лукашэнкі , Пазьняк і змагары павіны за нас праводзіць дэкаланізацыю? , а мы будзім на канапах чытаць пушкіна, глядзець лайно на асфальце і слухаць цояў ?
  • Цырк
    18.12.2025
    пушкініст пра іншых пушкіністаў (са зброяй), Что возмутило вас? волнения Литвы? Оставьте, ChatGPT, бясплатная версія?
  • alien
    18.12.2025
    я всегда подозревал, что инопланетяне похищают людей
  • Аналитик
    18.12.2025
    Жалко Федуту. Сломали жизнь человеку. Как и многим другим беларусам.
  • .
    18.12.2025
    Разумнейшы за іншых
  • Кто тут с другой планеты
    18.12.2025
    По его словам он политтехнолог. А в Москве на момент ареста работал, надо полагать с русскими по части имитации выборов в России. А потом называет русский мир в Беларуси инопланетным. А сам что не инопланетянин?
  • 111
    18.12.2025
    Федуте повезло, многие из бывших поплечников Лукашенко давно уже в болотах. Здоровья ему в первую очередь и творческих успехов!
  • Апрель
    18.12.2025
    Зовите его Алесем, он вам никакой не Александр.
  • .
    18.12.2025
    Убеждает вновь и вновь, что сесть в тюрягу - это не есть подвиг, тем более по политическим мотивам. Выходя эти люди значтельно отстают от общества и общество как бы трезвеет, глядя вновь на них. Это не про Федуту, он обыкновенный случайный человек тут, доверишийся аферистым, хоть и считает себя политологом.
  • Імя
    18.12.2025
    ., залежыць ад таго, як патрапіў за краты. Ці то свядома пайшоў за сваімі актывістамі, як Бяляцкі, ці то спадзяваўся на тое, што "ўсё схвачэна", а потым сказаў пазасталым аўфвідэрзэйн, як самі ведаеце, хто.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць