Комментарии к статье

«Осанну вы должны петь не колонизаторам, а оккупантам». Карпов ответил Светлане Алексиевич

  • А які сэнс?
    10.11.2025
    Можна працытаваць Матвея 7:6

    Альбо сучаснага "ультраправага", аб тым, што нашая культура бессэнсоўна для варвараў, яны пусцяць усю разьбу на дровы, а сабор пераробяць у хлеў.

    Чырвоная чалавека нас не зразумее, колькі ёй узнагрод не давай.
  • Какая еще на культура?
    10.11.2025
    А які сэнс?, Чумазый пролетриат с колхозными пакарыцелями Эвропы или России.
  • Максим Дизайнер
    10.11.2025
    [Рэд. выдалена]
  • МОВА - БЕЛАРУСЬ- НЕЗАЛЕЖНАСЦЬ-ВЕРА БАЦЬКОЎ
    10.11.2025
    Дзякуй, спадар Стась Карпаў. Трэба ставіць на месца гэтую сталую калябарантку маскоўскага імперыялізму.
  • стаміла Алексіевіч сваім халуйствам маскоўскаму імперыялізму
    10.11.2025
    МОВА - БЕЛАРУСЬ- НЕЗАЛЕЖНАСЦЬ-ВЕРА БАЦЬКОЎ, +1, Стась Карпаў памыляецца, маскоўская імперыя каланізавала і Беларусь і Украіну. Не ў гэтым справа, стаміла Алексіевіч сваім халуйствам маскоўскаму імперыялізму
  • чым яна адрозніваецца ад Дугіна, Ільіна? нечым той самы драпежны імперыялізм
    10.11.2025
    МОВА - БЕЛАРУСЬ- НЕЗАЛЕЖНАСЦЬ-ВЕРА БАЦЬКОЎ, згодны, чым яна адрозніваецца ад Дугіна, Ільіна? нечым той самы драпежны імперыялізм
  • Маскоўскі імперыялізм брыдкая і небяспечная дзеля РБ пачвара
    10.11.2025
    МОВА - БЕЛАРУСЬ- НЕЗАЛЕЖНАСЦЬ-ВЕРА БАЦЬКОЎ, , Pаней я спрабаваў абараняць Святлану , рацыяналізаваў яе імперыялістычнае "левацтва", алеж больш не буду , Маскоўскі імперыялізм брыдкая і небяспечная дзеля РБ пачвара, ад якога трэба пазбаўляцца кожны дзень, А НЕ ЦЫВІЛІЗАЦЫЯ як кажа Алексівіч
  • Беларусь і Украіну параўнала з Афрыкай, а маскоўскі улус з Францыяй і Англіяй
    10.11.2025
    МОВА - БЕЛАРУСЬ- НЕЗАЛЕЖНАСЦЬ-ВЕРА БАЦЬКОЎ,

    яна Беларусь і Украіну параўнала з Неграмі і Афрыкай, а маскоўскі улус з Францыяй і Англіяй, якія прынеслі культуру да неадукаваных, канібалаў папуасаў . Тым чынам паставіла літвінаў-беларусаў ніжэй за Афрыканцаў. І (і яе) мову- "культуру" мангола - маскоўсцаў ВЫШЭЙ ЗА НАШУ, і нават кажа што іх ІМПЕРСКІХ мангола -маскоўскіх драпежнікаў мова потым будзе дапамагаць ехаць нам "белым неграм" наладжваць сувязі з цывілізацыяй.

    "Урэшце, мовы, якія пакінулі пасля сябе каланізатары ў Афрыцы, сталі шляхам да цывілізацыі. І гэта вельмі добра."
  • Илья
    10.11.2025
    Светлану Алексиевич знаю! А кто такой Карпов и почему его мнение важно?
  • Товарищ
    10.11.2025
    Илья, поздравляю, Товарищ! Приятно видеть настоящего советского человека!
  • Ганна
    10.11.2025
    Илья, до 1988 года Ваша задница и туалетной бумаги не знала, только газеты Знамя Юности и Правда, или все-таки Известия?
  • Ахаха
    10.11.2025
    Илья, это да, тебе такого в школе не рассказывали, понимаю твое шоковое состояние
  • ихар
    10.11.2025
    Илья, аналогично. какой-то невнятный пижон чего-то выписал в своём блоге. невероятно веское мнение на которое наплевать и растирать даже лень.
  • мегера
    10.11.2025
    КТО ЭТО КЛОУН И ПОЧЕМУ ЕГО МНЕНИЕ ВАЖНО?
  • Грузинский бомж и недодизайнер
    10.11.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Анна
    10.11.2025
    Ганна, а вы, арийка, поди, во Франции жили и биде использовали?
  • Африканец
    10.11.2025
    ихар, понабежали "цивилизаторы" защищать "великую русскую культуру"!)
  • Сократ
    10.11.2025
    мегера, а кто ты?
  • Каментатар
    10.11.2025
    Хочацца толькі дадаць, што сучасная расейская "цывілізацыя" ўсё больш зацягвае нас у ізаляцыю ад сапраўды цывілізаваных краін.
  • ваша мова не "руская", а маскоўскай, ці акадэмічна : мангола- балгарскай
    10.11.2025
    Святлане Аляксеевіч, ваша мова не "руская", а маскоўскай, ці акадэмічна : мангола- балгарскай , якая не якога дачынення да Старажытнарускі (асабіста да нашых : Полацкай і Тураўскай, ці ВКЛ) ЦЫВІЛІЗАЦЫІ не мае
  • 17с. мядзведзі жруць на пацеху цароў людзей, ў нас 12 універсітэтаў і каледжаў
    10.11.2025
    ваша мова не "руская", а маскоўскай, ці акадэмічна : мангола- балгарскай , +1,
    ў 17с., ў нас крыз, пры гэтым было ў нас 12 універсітэтаў і каледжаў (інстытутаў) , канстытуцыя (статут) , парламент, 1917 БНР, ТОЕ САМАЕ ЦЫВІЛІЗАЦЫЯ, ў мангола - маскоўцаў 0, не было нічога , мядзведзі жруць на пацеху цароў людзей , ўсходні дэспатызм афра- азіі
  • Newson
    10.11.2025
    Пускай отдыхает, не понятно зачем у нее вообще брать интервью - каждый раз с минимумом слов получается максимально нелепо и скандально. Просвещать ее по поводу колонизации и обьяснять, что мы не колония...Брать интервью чтобы потом обьяснять Нобелевскому лауреату школьную программу? Все, она на пенсии, хорошего отдыха и всег благ
  • жыве ў лесе на хутары без электрычнасці 40 год
    10.11.2025
    Newson,
    цалкам згодны , адчуванне што яна жыве ў лесе на хутары без электрычнасці 40 год, іншым разам пішы роднай мовай , не чытаю ардынскую мову , там шмат імперскіх, фашытоўскіх хвароб
  • Если русские были под ордой, хотя это байка хуторских историков
    10.11.2025
    жыве ў лесе на хутары без электрычнасці 40 год, Страшно представить, где вы были
  • 12345
    10.11.2025
    Пэўна што, не варта ўспрымаць сур'ёзна запэўненні чалавека, не здольнага па шэрагу прычын асвоіць славянскую мову, на якой пісалася пяцісотгадовая гісторыя ВКЛ.
    А вось вельмі сур'ёзна трэба паставіцца да адкрытай прапаганды «расейскага свету», прылічаючы нас, літвінаў-беларусаў і ўкраінцаў, да дзікуноў, якіх нечакана акультурылі праменем басурманскай цывілізацыі.
    Але ў чым я ўпэўнены без сумневаў, гэту тэорыю падтрымаюць афраамерыканцы, чые продкі былі прывезены ў цывілізаваную краіну для развіцця і стварэння.
    P.S. За апошнія некалькі гадоў я цалкам страціў павагу да гэтай кабеты, ахвотніцы толькі аднаго — хутчэй вярнуцца ў сваю менскую кватэру.
  • 3% у міня
    10.11.2025
    Ну нельзя сравніваць дзікую Афрыку, в каторую толька міня і прыглашают, с цывілізованым еврапейскім гасударствам. І патом, рускае всё велікае, патаму што всё другое імі унічтожэна. Взяць хацябы массавый расстрэл беларускіх пісацелей.
  • БЕЛАРУСЫ-ЛІТВІНЫ не памяркоўныя служкі - халуі каланізатараў
    10.11.2025
    Не Аляхновіч ,МЫ БЕЛАРУСЫ-ЛІТВІНЫ не памяркоўныя служкі - халуі каланізатараў а ГАНАРЛІВЫЯ (нашай Краінай) змагары!
  • 103
    10.11.2025
    БЕЛАРУСЫ-ЛІТВІНЫ не памяркоўныя служкі - халуі каланізатараў, Няма ніякіх беларусаў - літвінаў. Гэта вы сабе іх прыдумалі ў сваёй галаве і носіцеся з імі. Вярніцеся ў рэальнасць, ёсць беларусы, яны двухмоўныя. Прыміце гэты факт, а то вы ў аблоках лунаете як ненармальны са сваімі фантазіямі.
  • Грэкі 4 назвы , албанцы , фіны , вугроцы і мы (Belarusy-Litviny) 2
    10.11.2025
    103, хопіць маскоўскіх правакацый, Грэкі 4 назвы , албанцы , фіны , вугроцы і мы (Belarusy-Litviny) 2 , Тут няма канфлікту
  • 77
    10.11.2025
    Грэкі 4 назвы , албанцы , фіны , вугроцы і мы (Belarusy-Litviny) 2, Хто гэтыя МЫ? У Літве Беларусь - Baltarusija, где на мапе ёсць Belarusy-Litviny?
  • Valadzimir
    10.11.2025
    Грэкі 4 назвы , албанцы , фіны , вугроцы і мы (Belarusy-Litviny) 2, хопіць прафанскага хлусьлівага балабольства. Усе названыя іньшыя народы НЕ мянялі сваіх назваў у выніку захопу, прымусу альбо ліквідацыі іхнай дзяржаўнасьці, і на выкарыстаньне іхных розных назваў няма ніякіх забаронаў. А ў "белоруссов" усё наадварот, і таму "беларусы" - НЕ літвіны.
  • Аналiтык
    10.11.2025
    Усё слушна, цалкам згодны.
  • Янка
    10.11.2025
    Па логіцы Алексіевіч зараз Расея была павінная размаўляць не па-расейску, а па-уйгурску, які быў там мовай акупантаў пад час мангольскага прыгнёту
  • так пісалі маскавіты ўйгурскай мовай
    10.11.2025
    Янка, "уйгурску" ты першы на НН акрамя мяне , хто гэта ведае, так пісалі маскавіты ўйгурскай мовай, і ў мове Алексіеевіч шмат ўйгурскага, алеж пра гэта яна безумоўна не ведае
  • Адчай ў цябе
    10.11.2025
    Звычайная імперская прапагандысцкая лухта ад нейкай незразумелай. Можа яна добры літэратарат, шукала ў сябе што небудзь, акрамя краснага чалавека, запрапагандованая па вушы імперскай лухтой, з трызненнем. Калі так, дык вярнулася б ужо ў Менск, і "вкусіла жыцця" па імперску, часоў астаточнага развалу гэтае імперыі, якое ў адчаі, сапраўды, прадчуваючы сваю пагібель, пачынае плявузгаць, як лукашэнка, у роспачы, выклікаць на дыван амерыканцаў, вялічые небывалае досі, а гэтае заўтра ЗЬМЯЦЕ Украіну, і зажывем па старому. Глупства, лухта, дэградацыя, неразуменнье што рэальна адбываецца, але ва ўсех газетах гэтая думка лунае, а маю думку могуць нават не прапусціць, калі палічаць што яна аскарбіцельна для Алексіевич. Ой. да ёй пляваць. Яна абразіла ўвесь беларускі та ўкраінскі народ на ўвесь сусвет. Ёй можна.
  • АНТЫІМПЕРЫЯЛІСТЫЧНA , па-беларуску — цалкам згодны!
    10.11.2025
    Адчай ў цябе ,
    +1, МОЦНА , стыльна, АНТЫІМПЕРЫЯЛІСТЫЧНA , па-беларуску — цалкам згодны!
  • усё так, акрамя ..
    10.11.2025
    "Дарэчы, Польшча, якая ў выніку паглынула ВКЛ, зрабіла гэта таксама не таму, што збіралася насаджаць культуру вышэйшага парадку. Яна проста падкупіла эліту пэўнымі прывілеямі"
    ---
    Тут усё ж галоўным чыннікам было не гэта,
    а пагроза "вялікай ардынскай культуры" ) з усходу.
  • сівая маскоўская казка, ВКЛ захавала сваю незалежнасць да апошняга , з ўрадам, канстытуцый
    10.11.2025
    усё так, акрамя .., "Польшча, якая ў выніку паглынула ВКЛ, " сівая маскоўская казка, ВКЛ захавала сваю незалежнасць да апошняга , з ўрадам, канстытуцый (Статут, законы дзейнічалі да канца 19с) , войскам, падаткамі, і г.д.
  • Максим Дизайнер
    10.11.2025
    Нобелевкий лауреат, уважаемый человек, автор книг ничего тебе, графман колхозный, не обязан.
  • Valadzimir
    10.11.2025
    Карпаў, як класічны белорусскій нацыянал-"невероятный" прафан, выкрываючы "ардынку" Алексіевіч, ізноў з вялікімі понтамі размахівае галоўнымі "эўрапэйскімі" прафанскімі аргументамі пра "наше" "беларускае" ВКЛ. Таму йзноў нагадаю Карпаву і ўсім іньшым нацыянал-"невероятным" прафанам: Вялікае Княства Літоўскае - НЕ "белорусская" дзяржава, а ЛІТОЎСКАЯ! Яе стварылі НЕ "белоруссы" (жыхары расейскай правінцыі-пратэктарату), а заходнеславянскія перасяленцы ваяўнічыя лютічы-лютва-літва і іхныя нашчадкі літвіны. Але пра лютічаў і сапраўдную гісторыю краю "белорусскіе" "нацыянал"-потреоты, абалваненыя фальсіфікатарамі, нічога не ведаюць і ведаць не хочуць, і таму зараз маюць тое, што маюць і абсалютна нулявыя шанцы на лепшае будучае.
  • creck_55
    10.11.2025
    Любая империя существует до тех пор, пока- 1. генерирует новые технологии. 2. захватывает новые территории. 3. переносит сперту на эти территории. ИНАЧЕ ОНА УМИРАЕТ(в истории нет других фактов)!!!! :-D :-D:-D
  • Беларушчына - аблудны шлях нашае нацыі
    10.11.2025
    Бедаруссы адзіны эўрапейскі народ які выракся роднай мовы, якому сорамна за свайго Нобелеўскага лаўрэата. Як вам беларушчына?
  • Тутэйшы
    10.11.2025
    Усё так, але нават калі Алексіевіч гэта прачытае, усё роўна застанецца хомо совецікус. І нажаль такіх многа. Ну і пра мову "братоў" нашых меншых: чаму яны сябе лічаць - "старшим братом", калі у часы кіеўскай Русі Русі, пазней ВКЛ, Масковію засялялі фіна-угорскія плямёны якія плацілі даніну мангола- татарам. На гэтым субстраце і узнікла Масковія, а іх тагачасная мова мешанка фіна- уросрка- тюрская. Як можа існаваць руская казка колобок, калі у іхняй мове няма такога слова, а у тюрскіх ёсць. І калі ведаць значэнне слова " колобок' адразу з'яўляецца і сэнс у казке. Сучасная руская мова узнікла у 17 стагодзі,а да гэтага часу Дыла зусім іншай.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць