Комментарии к статье

Что Бабарико и Колесникова ответили на вопросы о войне

  • Навошта
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • 00
    15.12.2025
    Навошта , А ничего, что они были изолированы от разносторонней информации? Нельзя проводить пресс- конференции на второй день после выхода людей из тюрьмы, не дав им прийти в себя и соориентироваться. Их же пять лет обрабатывали и психологически в заключении. Что-то я не припомню, чтобы так поступали с украинцами -пленными, которых вернули из России . Людям давали время адаптироваться сначала , а потом уже интервью брали. Хотя Батарыко и до тюрьмы был русскомирского направления. А Колесникова просто красуется и играет роль, актриса еб.ть и меня сильно злят опять сердечки из пальцев рук, урок ею не усвоен, ну или все что она делала - просто спектакль срежиссированный КГБ изначально. Но все равно, нельзя людей после отсидки длительной тащить на пресс-конференцию, был же уже урок с Тихановским, но не усвоили.
  • Методичка
    15.12.2025
    00, даже по сюжетам БТ можно понять, что происходит, когда речь идёт о войне! Или Бабарыко всерьёз считает, что это Украина напала на россию и ему теперь нужно время, чтобы понять зачем?
  • Война-это міфотворчество
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Чавус
    14.12.2025
    Такія пытанні ім пакуль што задаваць рана.
  • Чый Крым?
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • прыярытэт нумар адзін - існаванне Беларусі, яе незалежнасць і суверэнітэт
    14.12.2025
    Чавус, мы што лічым дзеля што дзеля нас літвінаў-беларусаў прыярытэт нумар адзін (N1) - існаванне Беларусі, яе незалежнасць і суверэнітэт. І любыя падыходы павінны сыходзіць менавіта з гэтага .

    Вы з гэтым падыходам- кодам згодны ?
  • Морфеус
    15.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • No
    14.12.2025
    А такие?, адказ Бабарвкі у 2020: Крымчан.

    [Зрэдагавана]
  • Чей Вильно? А Белосток?
    15.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Баскак
    15.12.2025
    Чей Вильно? А Белосток?, сперва вернем Московию обратно в Золотую Орду, а там видно будет!
  • Король Польши Генрих Набожный
    15.12.2025
    Баскак, я бы не советовал так делать - плохо заканчивается!
  • Кадыровец
    15.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Хан Батый
    15.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Беларус
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Паслухай
    14.12.2025
    Беларус, гэта фраза была пра апісанае блогерам злачынства рас. ваенных.
  • Госць
    14.12.2025
    Беларус, гэта было ў адказ на пытанне Золкіна пра ваенныя злачынствы расейцаў у Ягадным
  • Блытаны адказ
    14.12.2025
    Паслухай, неяк блытана і шматмоўная Бабарыка адказваў. Што незразумела было, пра каго ён - пра каліноўцаў, пра якіх было пытанне ці пра каго.
  • Не ўсе так проста.
    14.12.2025
    Все не так однозначно..., таму што яны беларускія палітыкі, і мусяць разважаць пра інтарэсы беларусаў. А цяпер казаць што Пуцін злачынец, і мы павінны увайсці у НАТА гэта глупае самагубстава. Па першае нас ніхто у НАТА не прыме, па другое Беларусь не ў тым становішчы как супрацьпастаўляцца Расеі. Адны ужо так зрабілі, і да чаго гэта прыводзіць можна назіраць цяпер.
  • Все просто!
    14.12.2025
    Не ўсе так проста. , какое отношение Газпром и его структуры имеют к интересам Беларуси?
  • Аналiтык
    14.12.2025
    Не ўсе так проста. ,
    Iх нiхто зараз не чакае ў Беларусi, у iх срокi турмы - гады, адзiная надзея вярнуцца - зкiнуць рэжым, але гэта магчыма толькi пасля канца пуцiна.
  • Аналiтык
    14.12.2025
    Я ведаю, што тут не любяць расейцаў. Але нават у Яшына ды Кара-Мурзы, якiя былi не ў Украiне, а ў ЕЗ, не было пытанняў, чый Крым, хто развязаў вайну, хто такi пуцiн.
  • a horse with no name
    14.12.2025
    Не ўсе так проста. , згодна, але геапалітычна вы маеце рацыю, калі б суседам быў бы які Кітай ці Паўночная Карэя, нешта там дрэннае робяць, але гэта іхнія ўнутраныя справы, знешне гандлюем і адзін іншага не чапаем. Расея (Маскалія) не з'яўляецца добрым суседам, бо вельмі проста яна адмаўляе нам у існаванні і ў іменні культуры і нацыі (як і ўсім іншым краінам Радзянскага Звязу і Варшаўскага Пакту). Таму так, не ўсё так проста, з аднаго боку маем "а бы не злаваць расею" і з іншага боку "Беларусь прыдумаў Ульянаў". Таму так, не ўсё так проста, але ўсё вельмі дрэнна
  • Янка
    14.12.2025
    Не ўсе так проста. , Украіна не супрацьстаялася Расеі. Проста ўкраінцы не хацелі жыць пад маскоўскім сапагом. Бо памяталі, чым гэта скончваецца.
  • Жыгуль
    15.12.2025
    Не ўсе так проста. , ужо не ў першы раз бачу такое меркаванне, і заусёды задаю пытанне: дык што, нам цяпер заўсёды стаяць ракам перад усходнім суседам, абы не злаваць "северного мішку"? Так мы канчаткова згубім і нацыю, і краіну, бо з цягам часу забудземся, што прыкідваемся рускімі, а станем імі насамрэч. З нашых дзяцей у РБ ужо лепяць маленькіх маскалёў, прывіваючы ім любоў да ўсяго расейскага, яны пасля такой апрацоўкі і думаць забудуцца, што ёсць нейкая беларуская культура. Усё гэта, вядома, з маўклівай згоды бацькоў, якія таксама думаюць, што лепш не злаваць улады і не гуляцца ў беларушчыну, бо так бяспечней і спакайней.
  • Прузыня
    15.12.2025
    Не ўсе так проста. ," ...Беларусь не ў тым становішчы как супрацьпастаўляцца Расеі..."
    Вы прапануеце актыўна падтрымаць дзеянні фашысцкай расеі ці вам дастаткова маўклівай згоды?
  • Бяспека
    15.12.2025
    Жыгуль , бяспечней-бяспечней. А потым абуюць боты дзеткам і на мясны штурм Польшы і Літвы. "Потому что вы такие же руzzкие, как и все остальные буряты!"
  • Шалунишка
    15.12.2025
    Жыгуль , зато стать раком перед западным соседом вас не только не смущает, но ещё и возбуждает. Ведь это так по европейски!
  • Не ўсе так проста.
    15.12.2025
    Жыгуль , трэба у адпаведнасці з канстытуцыяй прытрымлівацца нейтралітэту. Паводзіць сабе як Такаеў, і спадзявацца на змены ў расеі. А тым часам праводзіць павольную беларусізацыю і зніжаць расейскі інфармацыйны ўплыў.
    Казаць Пуціну ў вочы што ён х*ло, чаго большасць тутэйшых каментараў хацелі б пачуць - гэта натуральна безадказная дурасць.
  • И
    15.12.2025
    Не ўсе так проста. , это сильно помогло за последние 230 лет?
  • Жыгуль
    15.12.2025
    Не ўсе так проста. , адзначу адну прастую рэч, такая палітыка праз доўгія дзесяцігоддзі не прынесла аніякага плёну, наадварот, якраз яна і прывяла да таго, што мы трацім краіну, беларусаў знішчаюць па нац. прыкмеце, маем міжнародную ізаляцыю, а прадпрыемствы ва ўсю працуюць на абаронку узкіх фашыстаў. Можа трэба нарэшце змяніць падыход, калі гэты не працуе?
  • Не ўсе так проста.
    15.12.2025
    И, Беларусь атрымала незалежнасць. І сучасны расейскі экспансійны імперыялізм хутчэй за ўсё часовая з'ява, спроба саўкоў адматаць час назад. Трэба проста перажыць гэтую з'яву з найменшымі стратамі. Ці на ваш погляд лепей распачаць вайну у якой немагчыма перамагчы?
  • БССР в ООН
    15.12.2025
    Не ўсе так проста. , какая незалежность? От кого? От москвы? Ну да, они и видно...
  • Лепей прамаўчалі б
    14.12.2025
    Няведаю. Так казаць, страты Расеі страты Украіны. Гэта дрэнна. У іх, ПКК, ёсць свой кодакс, у нас свой. Гэта ня тое, што я хацеў бы пачуць ад лідара Беларусі.
  • О
    14.12.2025
    У него сын в заложниках , чё его пытать .
  • Индульгенция
    14.12.2025
    О, в 20-ом году, сын тоже был в заложниках?
  • Аналiтык
    14.12.2025
    О,
    У Лосiка жонка ды сын у Беларусi, жонка была ў турме. Але ён усё сказаў як ёсць.
  • Прывет, сусед з усходу
    15.12.2025
    О, ключавое слова "чё".
  • user
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Аляксандр
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Бубубу
    14.12.2025
    Натуральна, людзі не ў адэкваце пакуль. Але... да "не ўсё так адназначна" засталося...
  • ****
    15.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Non
    14.12.2025
    Буданов в этот момент наверняка подумал обменять их обратно на украинских военных
  • Хаха три раза
    14.12.2025
    Я не очень понимаю журналистов, задающих такие вопросы людям, только вчера вышедшим из информационного вакуума.
    На какой ответ они рассчитывают?
    Да и у того же Бабарико сын остался в заложниках.
    А вообще, по итогам пресс-конференции создалось ощущение, что вышедшие политзаключенные ведут себя осторожно, чтоб не навредить оставшимся в тюрьмах. Если ты сам вышел, то не стоит кричать "Лукашенко три-два-раз", зная, что сидит ещё тысяча людей. И это только те, кто официально признан ПЗ.
  • Методичка
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • .
    14.12.2025
    Хаха три раза, яны не ў вакууме. Маючы такія гады і гледзячы БТ можна ўсё цудоўна разумець. Але газпрамавец ёсць газпрамавец.
  • Ну-ну
    14.12.2025
    Хаха три раза, як інфармацыйны вакуўм? З агульным ходам падзеяў 2022–2025 можна было б хутка азнаёміцца празь якую-небудзь Вікіпэдыю пасьля перасячэньня беларуска-ўкраінскай мяжы. Хоць бы хто-небудзь знайшоўся, хто даў бы смартфон хуценька пачытаць. Ды хоць бы пара хвілінак перад непасрэдна прэс-канфэрэнцыяй.
  • Ф
    14.12.2025
    Хаха три раза, Бабарыку трэба зрабіць таблічку: "Я сам адсядзеў, у мяне сын у закладніках, там яшчэ тысячы сядзяць, таму я вярзу розную чухню - не слухайце мяне". І ставіць гэтую таблічку перад сабой на публічных выступленнях.
  • Янка
    15.12.2025
    Хаха три раза,
    1.журналістаў (калі гэта журналіст, а не прапагандыст) абмяжоўваць нельга.
    2.калі ты пагаджаешся на прэс-канферэнцыю - рухтуйся да нязручных пытанняў прэсы. Гэта базавы прынцып дэмакратыі.
    3.у топ-бабарыканцаў было жалезнае алібі - мы 5 год былі практычна ізаляваныя і пакуль што непадрыхтаваныя, каб рабіць гучныя заявы па сітуацыі ў сусвеце. Але вайна - гэта заўсёды бруд, кроў, смерць, разбурэнні, і яна павінная быць спыненая на сумленных умовах. Усё.
    Бабарыка і Калеснікава болей не палітвязні, і таму ім трэба надзвычайна пільна сачыць за сваімі словамі. Не ўпэўнены - альбо прамаўчы, альбо шчыра прызнайся: у меня пакуль няма адказу, але неўзабаве я абавязкова публічна вам адкажу.
  • хохо
    15.12.2025
    Хаха три раза, люди которых вчера отпустили никак не могут говорить я не против луки, и про войну со вчерашнего дня погуглить можно и составить мнение. у них россия в голоое , тихановскую перековали франак с добровольским, а раньше была такая же как ее муж
  • Хаха то раза
    14.12.2025
    Методичка, не соглашусь по поводу 20-го года. Что такого ужасного он нёс? Я следил за всеми интервью.
    Что беларусы с радостью вступят в "Союзное гос-во"? Так они (мы) в 94-м и 95-м за это проголосовали. Тогда голоса ещё считали. И сейчас было бы пускай не 70%, но более 50% точно. Потому что большинство - управляемая масса, смотрящая белТВ. И они не видят, как бывает иначе. Сам Бабарико наоборот, говорил, что-то вроде "я не очень понимаю, зачем оно нам". Точную цитату уже не найти.

    Что возможные массовые репрессии миф?
    А кто тогда верил в ТАКИЕ репрессии?

    Что Крым юридически украинский, а по факту российский? Так оно и есть.

    Я бы ему отдал свой голос тогда, отдал бы и сейчас. Для поднятия экономики. Чтоб была создана база для прихода кого-то вроде Северинца.
  • ***
    15.12.2025
    Хаха то раза , Что значит - кто тогда верил в такие репрессии? Так люди, знающие историю прихода и удержания власти Лукашенко, не просто верили, а точно знали, что массовые, но мирные акции он закатает в асфальт, если его не свергнут. Он физически уничтожал людей, в которых чувствовал себе угрозу практически с начала своего правления. Розовые пони только не были в курсе, но их к сожалению было большинство.
  • Хаха три раза
    15.12.2025
    ***,
    Тарайковский был убит шальной резиновой пулей, хотя шел с пустыми руками. Если бы в руках нес "молотов", итог был бы тот же. Но стрелял бы в него не один омоновец, а вся цепь - прицельно на поражение. И не из помповых ружей, а из автоматов с расстояния 300 метров. Тот же результат был бы, если бы с "молотовыми"вышло 10, 100 и 20000 людей. Только вместо омоновцев выгнали бы в город БТРы и танки. И даже если бы случилось чудо, то Россия не позволила бы прийти к власти никому.

    И когда люди говорили "мы не хотим как на Майдане", имелось в виду: мы не хотим, чтоб после нашей победы Россия эту победу растоптала бы.

    Все рассуждения про эффективный "немирный" протест в Беларуси основываются лишь на мысли, что если мы этот рецепт не попробовали, то он точно сработал бы.

    До 24.02.22 я ещё пытался анализировать, что могло бы сработать, но после этой даты не питаю вообще никаких иллюзий.
  • Реалист
    15.12.2025
    Хаха три раза,
    Вот реально, адекватный комментарий, а не это популистская бравада.
  • Старая пластинка
    15.12.2025
    Хаха три раза, Бабарыко, вполне, устраивал россию. Я прекрасно помню, как в августе 20-го, даже кремлевские телепомойки с нескрываемым злорадством комментировали события в Беларуси. Программа бабарыканцев и была выдержана в духе - "интеграция без лукашенко". Вся эта тема с "интервенцией", это уже постфактум. В противном случае, стоит задать вопрос:
    - Зачем тогда, вообще, собирали подписи, голосовали и выходили на улицы, если путин? Вот для чего?
  • qq
    15.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Адоль
    15.12.2025
    То можа ў такой сітуацыі было б лепш наогул адмовіцца ад прэс-канферэнцый і інтэрвью?
  • Адчуйце розніцу
    14.12.2025
    А Пазьняк сёння ў Беларускім Доме ў Варшаве разам з іншымі беларусамі, якія ведаюць, што Расея - вораг Беларусі, адзначае 105-я ўгодкі Слуцкага Збройнага Чыну, які змагаўся супраць расейскіх акупантаў у 1920 годзе...
  • 105-я ўгодкі Слуцкага Збройнага Чыну
    14.12.2025
    Адчуйце розніцу, "105-я ўгодкі Слуцкага Збройнага Чыну"

    вось пра што трэба казаць, а не пра гэтых газпромаўскіх. Тут Слуцкія ёсць ? Дзякуй Вашым Дзядам за спробу ганарлівую абараніць нашу зямлю і волю !
  • Поцык
    14.12.2025
    Одна говорит спасибо Лукашенко, у другого не всё так однозначно. И эти люди в тюрьме сидели? У них что, Стокгольмский синдром?
  • Проще
    14.12.2025
    Поцык, у них Газпром!
  • ....
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • козлевич
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Проще простого
    15.12.2025
    Проще, а у вас Варшава!
  • И
    15.12.2025
    Проще простого, что в этом плохого?)
  • Поцык
    14.12.2025
    козлевич, а нельзя сказать: у меня сын в тюрьме, я не могу высказываться на эту тему?
  • козлевич
    14.12.2025
    Поцык, нет, нельзя
  • Что
    15.12.2025
    козлевич, кураторы запретили?
  • козлевич
    15.12.2025
    Что,
    сына жалко.
    Хотя кому я это объясняю
  • Stary Litwin
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • ...
    14.12.2025
    Молчание - золото.
  • 1
    14.12.2025
    Гэта прэсавая канферэнцыя -- памылка.
  • Момант ісціны
    14.12.2025
    1, Гэта прэсавая канферэнцыя адразу раставіла ўсе кропкі над і.
  • No
    14.12.2025
    1, якраз не. Можа хоць цяпер беларусы якія галасавалі за Бабарыку знімуць ружовыя акуляры і перастануць вырыць у ружовыя поні і шэльмаваць Пазьняка.
  • Вряд ли
    14.12.2025
    No, это было бы слишком хорошо, чтобы быть правдой!
  • Пеця
    14.12.2025
    No, Пазьняк канешне агент лукi, але тут ён усё ж такi меў рацыю
  • Усе адназначна
    14.12.2025
    Хто не прайшоу iх шлях, той не мае права судзiць
  • Чый Крым?
    14.12.2025
    Усе адназначна, былы палітвязень Ігар Лосік прайшоу iх шлях, і ён яшчэ ў 2014 годзе вызначыўся, «чый Крым» і «хто агрэсар», калі Пуцін акупаваў Крым і Данбас і збіў малайзійскі «Боінг».
    https://dck8xvlq18iei.cloudfront.net/383548
  • Ян
    14.12.2025
    Усе адназначна, Лосік прайшоў, яго НН і працытавала. Для большасці нацыянальна-арыентаваных беларусвў было ўсё зразумела наконт дзеянняў Расеі яшчэ з 2014. Але чамусьці толькі не для газпрамаўцаў
  • Да лт
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Женя
    14.12.2025
    Странные вопросы корреспондентов к людям, которых достали из глухой бетонной коробки без связи с внешним миром почти 5 лет, которых пытали, калечили физически и психически со всеми вытекающими.
  • Вот только
    14.12.2025
    Женя, война началась в 2014 году!
  • Я кнігі Беларускія ў галаве магу пісаць
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Пеця
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Як і не сядзела
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Гамбурский счетовод
    15.12.2025
    Женя, так а зачем было ИДТИ на эту пресконференцию? Вот их юристконсул Знак же не пошел. Готовность идти и пиариться по любому поводу, даже когда тебе сказать нечего, ты некомпетентен и не информирован - это уровень заинтересованного олигарха, а не мыслящего политика.
  • Ганьба
    15.12.2025
    Сімптаматычна, што расійскія змі з усіх вызваленых палітвязняў згадваюць толькі бабарыку і калеснікаву.
  • Или
    15.12.2025
    Гамбурский счетовод, не говоря уже о том, что мог сослаться на плохое самочувствие.
  • гыыы
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Шмуль Матусевіч
    14.12.2025
    Бабарыка мысьліць як раней .
  • 1863-64
    14.12.2025
    Ну можа хаця б зараз перастанеце змагацца з каментатарамі і асобамі, якія даўно звярталі ўвагу на прарасейскасць Бабарыкі?
  • Зноў? Зноў.
    14.12.2025
    Пазняк меў рацыю, кропка.
  • Санта Бэрримор
    14.12.2025
    Зноў? Зноў. , ага, два-три раза в жизни.
  • Поправка
    14.12.2025
    Санта Бэрримор, два-три раза в жизни, он, скорее, ошибся.
  • :\
    14.12.2025
    Хватило смелости такое украинцам говорить в лицо. Мда уж.
  • Расплюшчыце вочы
    14.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Австрияк
    14.12.2025
    Если честно непонятно тут многих разочарование. Если вы разочаровались вы значит ничего не поняли про Бабарико еще в 2020 году, прекрасно понятно было, чьи там уши торчали и к какой повестке он близок
  • Ян
    15.12.2025
    Ганьба!!!!!!!!
  • Вынік
    15.12.2025
    [Рэд. выдалена]
  • Мх
    15.12.2025
    Пра Калеснікаву, Бабарыку ўсё было зразумела яшчэ з 2020 года. Прынцыповая расейскамоўнасць, што тады, што зараз, і не толькі, а проста адкрыта прарасейская пазіцыя. На відэа бачна, як ёй не падабаюцца пытанні, якія проста задаюцца па беларуску ці ўкраінску затое на пытанне украінскай журналісткі, але якое было сфармулявана па расейску, аж вочы ад радасці загарэліся. Бабарыку спыталі пра яго стаўленне да вайны (маючы на ўвазе цяперашнюю, канкрэтную вайну Расеі супраць Украіны), проста вядома ж украінцы не расшыфроўваюць кожны раз пра якую вайну ідзе гаворка. - не, ну вы ведаеце, вайна гэта заўсёды дрэнна, і ўвогуле, давайце пра штосці іншае пагаворым. Думаю, калі б пачалі задаваць пытанне "Чый Крым?" - дык увогуле Буданаў бы задумаўся б пра іх абмен назад.
  • Реалист
    15.12.2025
    Мх,
    Хватит уже с этим Крымом. ЧТо толку , что голосят типа патрыёту, что он Украински, а сами сидят по Европам. Может надо было сначала разобраться с коррупцией у себя, не, а то только кричать и могут.
  • Крымское ханство
    15.12.2025
    Реалист, да-да, а ещё в Крыму русский язык запрещали и колорадские ленточки!

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць